فرزندان شهدا و ایثارگر؛ سرمایه آینده نظام
کد خبر: 3797038
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

فرزندان شهدا و ایثارگر؛ سرمایه آینده نظام

گروه فرهنگی ــ امام‌ جمعه یزد گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران سرمایه آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مسئولان باید به مسائل فرهنگی این عزیزان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌ جمعه یزد به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، صبح امروز، 20 اسفندماه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان حضور یافت و از تلاش‌های کارکنان این نهاد در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدردانی کرد.
آیت‌الله ناصری در این دیدار با ادای احترام به ساحت مقدس شهدا اظهار کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران سرمایه آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مسئولان باید به مسائل فرهنگی این عزیزان توجه ویژه‌ای داشته باشند.
وی تصریح کرد: دشمن همواره درصدد ایجاد شکاف بین نیروهای انقلابی است و ما باید هوشیار باشیم که برابر توطئه‌های آنان غافلگیر نشویم.
ناصری با بیان گوشه‌هایی از سختی‌های زندگی خانواده شهدا و به‌ ویژه جانبازان از کارکنان بنیاد خواست در برخورد با این مشکلات با سعه‌صدر برای حل آن اقدام کنند.
امام‌جمعه یزد اظهار کرد: همه باید فرصت خدمت را غنیمت شمرده و در این دوران نهایت تلاش خود را به‌کار گیرند تا در آینده حسرت فرصت‌های ازدست‌رفته را نخورند.
آیت‌الله ناصری با اشاره به مشکلات عدیده روحی روانی جانبازان و ایثارگران بیان کرد: ایثارگران برای حراست از کیان جمهوری اسلامی و برقراری امنیت و آسایش ما با این مشکلات دست‌ به‌ گریبان شده‌اند پس باید برای کمک به آنان رسیدگی ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام

captcha