نصب هفت عدد سفره هفت‌سین در میادین و پارک‌های سنندج
کد خبر: 3797069
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

نصب هفت عدد سفره هفت‌سین در میادین و پارک‌های سنندج

گروه اجتماعی ــ شهردار سنندج گفت: در آستانه فرارسیدن سال نو و با هدف ارتقاء سیما و منظر سطح شهر و استقبال هرچه بهتر و شایسته‌تر از مسافران و گردشگران نوروزی؛ ۱۲ المان گرافیکی ـ حجمی و ۷ سفره هفت‌سین در میادین و پارک‌های سطح شهر نصب می‌شود.

حشمت‌اله صیدی، شهردار سنندج، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سال نو یکی از برنامه‌های شهرداری برای زیبایی سطح شهر و استقبال از مهمانان نوروزی نصب المان‌های موضوعی است.
وی افزود : هرساله در آستانه سال نو به منظور تنوع‌بخشی بصری در ارتقای سیما و منظر شهری، ایجاد شور و نشاط بین شهروندان و مسافران نوروزی المان‌هایی در سطح شهر طراحی و نصب می‌شود.
شهردار سنندج از طراحی 12 المان گرافیکی حجمی و ساخت 7 عدد سفره هفت سین خبر داد و گفت: این المان‌ها در میادین اصلی و پارک‌های سطح شهر نصب خواهد شد.
صیدی بیان کرد: المان کاج های نوری و گلدان‌های سنگی بسیار زیبایی ساخته شده که در پارک‌ها و معابر اصلی نصب می‌شود.
وی عنوان کرد: امسال علاوه بر نصب المان در میادین و پارک‌های سطح شهر در نواحی منفصل شهری نیز المان‌های نوروزی نصب و جانمایی شود.
شهردار سنندج با بیان اینکه از هفته آینده المان‌های تولید شده در میادین، معابر اصلی و پارک‌ها و بوستان‌ها نصب می‌شود، یادآور شد: امیدواریم با نصب این المان‌ها بتوانیم فضای شهر را آماده استقبال از نوروز کنیم.
انتهای پیام

captcha