میزبانی 90 مسجد گیلان از معتکفین/ ثبت‌نام از فردا
کد خبر: 3797192
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

میزبانی 90 مسجد گیلان از معتکفین/ ثبت‌نام از فردا

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ایام اعتکاف از 29 اسفندماه 97 آغاز می‌شود و تا دوم فروردین‌ماه 98 ادامه دارد، گفت: 90 مسجد در گیلان میزبان معتکفین هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی، ‌پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، با اشاره به فرارسیدن ماه رجب و در آستانه ایام‌البیض، اظهار کرد: از فردا، 21 اسفندماه مصادف با پنجمین روز از ماه رجب ثبت نام معتکفین در گیلان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ایام اعتکاف از 29 اسفندماه 97 آغاز می‌شود و تا دوم فروردین‌ماه 98 ادامه دارد، گفت: سال گذشته اعتکاف طی روزهای 11، 12 و 13 فروردین‌ماه و با حضور 10 هزار نفر در مساجد سراسر استان برگزار شد.

این کارشناس دینی از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 90 مسجد گیلان خبر داد و اضافه کرد:‌ 24 مسجد مربوط به شهرستان رشت بوده و سایر مساجد در شهرستان‌های دیگر میزبان معتکفین هستند.

گلمیرزاه با بیان اینکه ثبت نام تا 28 فروردین‌ماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد:‌ معتکفین در شهرستان‌ها می بایست به مساجد جامع یا ادارات تبلیغات اسلامی مراجعه کنند. اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت و 24 مسجد تعیین شده نیز آماده ثبت نام از معتکفین با توجه به ظرفیت مساجد است.

انتهای پیام

captcha