پیام تبریک امام جمعه کرمان به سرلشکر قاسم سلیمانی
کد خبر: 3797247
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

پیام تبریک امام جمعه کرمان به سرلشکر قاسم سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان در پیام تبریک اهدای نشان ذوالفقار به سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی آورده است: اینجانب و مردمان نجیب دیار کریمان به شما افتخار می‌کنیم و امیدوارم عنایت شهدا، همت مدافعان و مجاهدان حریم انقلاب اسلامی یاری‌گر و حافظ شما باشد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در پیامی دریافت نشان ارزشمند و درخشنده ذوالفقار از دستان با کفایت فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای را به ملت ایران و علاقه‌مندان و ارادتمندان سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی تبریک گفت.
سردار سرافراز نیروی قدس سپاه
سروقامت پاسداران انقلاب اسلامی برادر گرانمایه سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی
سلام علیکم
دریافت نشان ارزشمند و درخشنده ذوالفقار از دستان با کفایت فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای که از توان حیدری و اراده فاطمی الهام گرفته و در وجود مقاوم جنابعالی جلوه‌گر شده است، بر همه ملت ایران، جبهه مقاومت، علاقه‌مندان، ارادتمندان و سربازان شما مبارک باد.
سردار عزیر! بدانید اینجانب و مردمان نجیب دیار کریمان به شما افتخار می‌کنیم و امیدوارم عنایت شهدا، همت مدافعان و مجاهدان حریم انقلاب اسلامی که با فرماندهی میدانی شما، تحت هدایت و فرامین رهبر فرزانه انقلاب، نقشه‌های دشمنان متخاصم و ملعون جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا، اسرائیل و تکفیر را در منطقه غرب آسیا بر هم زده است؛ یاریگر و حافظ شما باشد. بعون الله تعالی.
حسن علیدادی‌سلیمانی
انتهای پیام

captcha