کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در قم راه‌اندازی شد
کد خبر: 3797295
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
سخنگوی آتش‌نشانی:

کمپین «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در قم راه‌اندازی شد

گروه فرهنگی ــ حمید کریمی از راه‌اندازی کمپین نه به چهارشنبه‎‌سوری خطرناک توسط سازمان آتش‌نشانی خبر داد و گفت: از عموم مردم شریف قم و اصحاب رسانه جهت پیوستن به این کمپین دعوت می‌کنیم.

کمپین نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک در قم راه‌اندازی شدحمید کریمی، سخنگوی آتش‌نشانی در گفت‌وگو با ایکنا از قم، بیان کرد: کمپین نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک یک کمپین کشوری است که در سراسر شهرهای ایران برگزار می‌شود و به این معنا نیست که آتش‌نشانان با راه‌اندازی این کمپین قصد سلب شادی و سرور از مردم را داشته‌باشند.
وی افزود: خواست آتش‌نشانان سراسر کشور این است که امسال چهارشنبه‌سوری ایمن و سنتی در بین مردم برگزار شود و شاهد کاهش حوادث جانی و خسارات مالی در کشور و به ویژه در قم باشیم.
سخنگوی آتش‌نشانی اظهار کرد: بروشورهای ایمنی و پوسترهای حاوی تصاویر و نکات ایمنی در ارتباط با آیین چهارشنبه‌سوری توسط سازمان آتش‌نشانی در مدارس سطح شهر توزیع شده‌است و لذا از همه دانش‌آموزان، دانشجویان، ادارات دولتی و غیر دولتی، نهادهای مردمی، اصناف و همه مردم شریف قم دعوت می‌کنیم تا به کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک بپیوندند.
مسئول ارتباطات و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم یادآور شد: مردم شریف قم در همه فعالیت‌های مردمی در سطح کشور حضور پررنگ داشتند و لذا تقاضا داریم که در راستای کاهش حوادث ناشی از چهارشنبه‌سوری خطرناک با سازمان آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته‌باشند.
کریمی ادامه داد: کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک در فضای مجازی و در سطح کشور اطلاع‌رسانی شده‌است و لذا از اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها درخواست داریم تا در راستای کاهش حوادث شب چهارشنبه‌سوری و فرهنگ‌سازی جهت تشویق و ترغیب مردم برای پیوستن به کمپین نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک با سازمان آتش‌نشانی همکاری لازم را داشته‌باشند.
وی در پایان با اشاره به این‌که شهروندان به احترام شهدای آتش‌نشان در سطح کشور همکار و همیار با سازمان آتش‌نشانی باشند، یادآوری کرد: کمپین نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک در سطح کشور و با هدف شهر ایمن و با مشارکت مردم آغاز شده‌است و مانع شادی و جشن مردمی در آیین سنتی چهارشنبه سوری نیست.
انتهای پیام

captcha