تأمین مکان مناسب؛ مهم‌ترین دغدغه خانه قرآن المهدی شهر کاج
کد خبر: 3797324
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

تأمین مکان مناسب؛ مهم‌ترین دغدغه خانه قرآن المهدی شهر کاج

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر خانه قرآن المهدی شهر کاج از توابع شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری گفت: تأمین مکان مناسب و مطمئن برای بانوان برای انجام فعالیت‌های قرآنی مهم‌ترین دغدغه این خانه قرآن‌ است.

تشریح فعالیت‌های قرآنی شهر کاج در شهرستان اردل

زهرا نظری، مدیر خانه قرآن المهدی شهر کاج، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به سابقه ۸ ساله این خانه قرآن در عرصه آموزش قرآن در کاج شهرستان اردل، اظهار کرد: این خانه قرآن با اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی به فعالیت در امر آموزش روانخوانی و روخوانی قرآن به دختران و بانوان پرداخته است.
این مربی قرآن در خصوص تعداد قرآن‌آموزان تصریح کرد: حدود ۵۰ دختر قرآن‌آموز ۹ سال به بالا و نیز مادران علاقمند به یادگیری قرآن در کلاس‌های آموزشی خانه قرآن المهدی مشارکت دارند.
نظری با اشاره به مشکلات مالی این خانه قرآنی، بیان کرد: پیش از این، یک مکان خیریه برای انجام فعالیت‌های قرآنی بانوان استفاده می‌شد که متأسفانه امکان ادامه بهره‌گیری از آن غیر ممکن شد و از چند ماه گذشته نیز یک باب مغازه با همت یکی از کسبه به صورت رایگان و موقت در اختیار خانه قرآن قرار داده شد، اما در تهیه لوازم ابتدایی برای برپایی کلاس، مانند بخاری و زیرانداز دچار مشکل بوده و هستیم.
مدیر خانه قرآن المهدی کاج با اشاره به محدودیت حضور بانوان در اماکن پر رفت و آمد یا بدمسیر با توجه به فرهنگ منطقه، ادامه داد: تأمین مکان مناسب و مطمئن برای بانوان جهت انجام فعالیت‌های قرآنی مهم‌ترین دغدغه این خانه قرآن است و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مسئولان بسیج خواهران برای انتقال فعالیت‌ها به ساختمان بسیج، صورت گرفته است.
نظری با بیان اینکه خانه قرآن المهدی کاج به صورت مستمر با سازمان تبلیغات اسلامی اردل در تعامل و ارتباط است، خاطرنشان کرد: گزارش پایان کار بصورت دوره‌ای و بنا به درخواست کارشناسان این سازمان به آنها ارسال شد و منتظر عملی شدن قول‌های مساعد برای پیگیری مشکلات این خانه قرآن، از سوی متولیان نهادهای قرآنی هستیم.
انتهای پیام

captcha