انتشار فراخوان طرح‌های پژوهشی ـ کاربردی اوقاف در سال ۱۳۹۷
کد خبر: 3797378
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

انتشار فراخوان طرح‌های پژوهشی ـ کاربردی اوقاف در سال ۱۳۹۷

گروه فرهنگی ــ فراخوان طرح‌های پژوهشی ـ کاربردی اوقاف و امور خیریه در سال ۱۳۹۷ منتشر شد.

انتشار فراخوان طرح‌های پژوهشی ـ کاربردی اوقاف در سال 1397

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، ایجاد نشان تجاری‌سازی محصولات وقف بنیان و تاثیر آن بر افزایش بهره‌وری موقوفات، طراحی الگوهای سیاست‌گذاری، بهره‌‌وری و طرح‌ریزی ظرفیت‌های گردشگری و اجرای پروژه‌های گردشگری در بقاع متبرکه و ابنیه تاریخی وقفی سازمان اوقاف و طراحی و تروین نظان شناسایی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران، سرمایه‌گذاران و مشاوران از عناوین طرح‌های تحقیقاتی است.
طراحی و پیاده‌سازی الگوی نظام مدیریت پروژه و پیمان متناسب با سازمان، طراحی زنجیره‌های کشاورزی در موقوفات، آسیب‌شناسی فراوانی دعاوی حوزه وقف و راهکارهای کاهش آن، امکان‌سنجی برون سپاری اجرای نیات واقفان و راهکارهای ارتقای سطح اثرگذاری فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم با رویکرد باز مهندسی و جذاب‌سازی به‌ویژه در مسابقات قرآنی و محافل انس با قرآن از دیگر عناوین طرح‌های تحقیقاتی است.
نظام جامع مدیریت اقتصادی وقف، معماری فناوری اطلاعات در سازمان، ایجاد وقف‌های بین‌المللی با بیت کوین، طراحی و تدوین الگوی نظام اولویت‌بندی موضوعات امور خیریه در ایران، بررسی و آسیب‌شناسی حقوقی قوانین و مقررات فقهی و حقوقی مربوط به امور خیر و وقف و نظارت و مداخله حاکم در موقوفات از سایر عناوین طرح‌های تحقیقاتی اوقاف و امور خیریه است.
مفهوم‌سازی نظام ملی امور خیریه در ایران و طراحی راهبردهای مدیریت امور خیریه و تبیین نقش سازمان، استقرار چرخه بهره وری در سازمان، طراحی الگوی نطام فنی و اجرایی وقف و بررسی اکوسیستم وقف و بازمهندسی ماهیت حقوقی و ساختار سازمان از دیگر عناوین طرح‌های تحقیقاتی اوقاف و امور خیریه است.
مجری باید دارای مدرک دکتری و عضو هیئت علمی دانشگاه باشد، هر پژوهشگر می‌تواند فقط یک طرح پژوهشی پذیرفته شده داشته باشد، متن طرح پژوهشی باید با استفاده از نرم افزار ورد 2003 یا ورد 2007 تهیه شود.
ارائه مستندات مربوط به سوابق پژوهشی و مدرک تحصیلی، پس از پذیرش پرسشنامه طرح الزامی است.
از آنجا که بررسی طرح‌های مربوط به مجریانی که دارای پیشینه قبلی در اجرای طرح‌های پژوهشی مرتبط و یا دارای مقالات چاپ شده در این زمینه (در مجلات معتبر داخلی و خارجی) هستند، در اولویت است، لذا ارسال یک نسخه از رزومه CV به همراه پرسشنامه طرح پژوهشی به این اداره الزامی است.
از علاقه‌مندان دعوت می‌شود با مراجعه به سایت اوقاف نسبت به تهیه و تکمیل فرم پرسشنامه طرح پژوهشی، حداکثر تا 22 اسفندماه امسال اقدام کنند.
انتهای پیام

captcha