تأکید علیدادی‌سلیمانی به اهمیت خرد جمعی و مشورت‌ها در امور
کد خبر: 3797388
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

تأکید علیدادی‌سلیمانی به اهمیت خرد جمعی و مشورت‌ها در امور

گروه فرهنگی ــ امام جمعه کرمان گفت: باید برای خرد جمعی اهمیت قائل شویم و مشورت‌ها کنار هم قرار بگیرند و منابع باید در کنار هم باشند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز سه‌شنبه، 21 اسفند در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب تببین شده و 40 سال از انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم، قرار است بر مبنای هفت محور اصلی مشق کنیم.
وی بازنگری جدی در محورهای اصلی مدنظر شورای فرهنگ عمومی را مورد تأکید قرار داد و افزود: در سه محور اصلی برنامه‌های خودمان شامل ساختاری، رویکردها و عملکردها مرور جدی برای هماهنگی با گام دوم انقلاب باید داشته باشیم.
امام جمعه کرمان با تأکید بر اینکه باید برای خرد جمعی اهمیت قائل شویم و مشورت‌ها کنار هم قرار بگیرند و منابع باید در کنار هم باشند به شکل‌گیری قرارگاه فرهنگی در استان کرمان اشاره کرد و گفت: در سال آینده قرار است فعالیت‌های فرهنگی را بر اساس این قرارگاه پیش ببریم.
حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه قرارگاه قرار نیست کار فرهنگی انجام دهد، بلکه ما از طریق مؤسسات فرهنگی کار را پیش می‌بریم، تأکید کرد: قرارگاه در ذیل شورای فرهنگ عمومی کار خواهد کرد و نیاز به پشتیبانی‌هایی دارد.
انتهای پیام

captcha