افزایش ۳۷ درصدی کشف مواد مخدر در تویسرکان
کد خبر: 3797454
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

افزایش ۳۷ درصدی کشف مواد مخدر در تویسرکان

گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان گفت: در ۱۱ ماه گذشته در سال ۹۷، ۱۹۰ کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شد که این آمار از افزایش ۳۷ درصدی کشف مواد مخدر خبر می‌دهد.

افزایش ۳۷ درصدی کشف مواد مخدر در تویسرکانسرهنگ معصومی، فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، گفت: در 11 ماه گذشته در سال 97، ۱۹۰ کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شد که این آمار از افزایش 37 درصدی کشف مواد مخدر خبر می‌دهد.
وی افزود: همچنین در خصوص دستگیری قاچاقچیان و کشف و ضبط و مبارزه با کالای قاچاق 171 پرونده تشکیل شده که نسبت به سال قبل افزایش 9 درصدی داشته است.
فرمانده نیروی انتظامی از تلاش برای اجرای طرح های مختلف نقطه‌ای، موضوعی و مشترک برای ارتقاء امنیت اجتماعی گفت و افزود: این امنیت اجتماعی برای تک تک اهالی شهرستان ملموس است و ما با حضور قدرتمندانه هم در فضای حقیقی و هم فضای مجازی اجاره تعدی به هیچ خلافکاری را نخواهیم داد .
وی همچنین از اجرای طرح‌های انتظامی خبر داد و گفت: در سال جاری 400 طرح کنترل و ایست بازرسی اجرا شد که در این خصوص هم افزایش 17 درصدی داشته‌ایم.
وی افزود: علاوه بر اقدامات انتظامی، در بحث پیشگیری در مدارس و مساجد بیش از 1270 کلاس آموزشی برای شهروندان برگزار شده است .
سرهنگ معصومی افزود: در بحث پاکسازی مناطق آلوده از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴۰ عملیات انجام شده و معتادین متجاهر و کارتون خواب از سطح شهر جمع آوری و به کمپ‌های همدان و تویسرکان تحویل شده‌اند .
معصومی سرکشی مستمر از سفره‌خانه‌های سنتی شهرستان در دستور کار خود دانست و گفت: هر سفره‌خانه‌ای که خلاف موازین و قوانین رفتار کند پلمپ خواهد شد.
وی در پایان تصریح کرد: در نیروی انتظامی برای سلامت و امنیت جامعه با کسی تعارف نداریم و برابر قانون عمل خواهیم کرد.
انتهای پیام

captcha