انقلابی بودن با شعار تحقق نمی‌یابد/ فعالیت سازمان‌ها در راستای افزایش روحیه و نشاط انقلابی باشد
کد خبر: 3797455
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
حجت‌الاسلام نکونام:

انقلابی بودن با شعار تحقق نمی‌یابد/ فعالیت سازمان‌ها در راستای افزایش روحیه و نشاط انقلابی باشد

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه انقلابی بودن با شعار تحقق نمی‌یابد و باید لوازم آن محقق شود، گفت: فعالیت دستگاه‌های کشور باید روحیه و نشاط انقلابی را افزایش دهد اما متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی از مسئولان به‌دلیل کارهای ناسالم روحیه انقلابی را تخریب می‌کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، صبح امروز، 21 اسفندماه در دیدار کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان که در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: خدا از بندگانش می‌خواهد هرآنچه که او به آن‌ها داده است را در راه خدا استفاده کنند و هزاران برابر آن پاداش بگیرند.
وی کارگشایی از مؤمنان را جهاد در راه خدا دانست و افزود: این کارگشایی و خدمت به بندگان شرایطی دارد که یکی از آن‌ها بی‌منت بودن و رعایت احترام و کرامت انسانی است.
نماینده ولی فقیه در استان گره‌گشایی از مشکلات مردم را موجب نورانیت دل و آرامش ایمانی در انسان خواند و اظهار کرد: کمیته امداد به دلیل ارتباط با نیازمندان واقعی جامعه باید کار خود را باارزش، سالم، بی‌منت و کامل انجام دهد تا اثرگذار باشد.
امام جمعه شهرکرد روح انقلاب اسلامی را رفع مشکلات معیشتی مردم برشمرد و تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان دستگاهی که گوشه‌ای از مشکلات معیشتی مردم نیازمند جامعه را برطرف می‌کند روح انقلاب اسلامی را جلا می‌دهد.
نکونام با تأکید بر اینکه انقلابی بودن با شعار تحقق نمی‌یابد و باید لوازم آن محقق شود، خاطرنشان کرد: فعالیت دستگاه‌های کشور باید روحیه و نشاط انقلابی را افزایش دهد ولی متأسفانه شاهد آن هستیم که برخی از مسئولین به دلیل کارهای ناسالم روحیه انقلابی را تخریب می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه انصافاً کمیته امداد از اعتماد فراوانی نزد مردم برخوردار است، اضافه کرد: کمیته امداد با این سرمایه باارزش مردم را حفظ کند هرچند این سازمان باید همواره پشتیبانی و حمایت شود.
نجفعلی حیدری، قائم مقام کمیته امداد استان نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به تحت پوشش قرار دادن 12 هزار خانواده جدید در استان طی سال جاری، گفت: اکنون در استان حدود 37 هزار خانواده و 80 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای 9 هزار و 100 خانواده کمیته امداد استان، افزود: برگزاری جشنواره رهپویان ولایت، اردوهای شوق زیارت، اجرای طرح فلاح و برگزاری دوره آموزشی برای مددکاران از شاخص‌ترین برنامه‌های فرهنگی این سازمان است.
قائم مقام کمیته امداد استان از در حال ساخت بودن 463 واحد مسکن روستایی با مشارکت سپاه برای خانواده‌های نیازمند استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 50 واحد واگذار شده و مابقی تا پایان سال 98 تحویل داده می‌شود.
انتهای پیام

captcha