استقرار 30 ایستگاه آتش‌نشانی جهت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در قم
کد خبر: 3797464
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
استاندار قم:

استقرار 30 ایستگاه آتش‌نشانی جهت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در قم

گروه اجتماعی ــ بهرام سرمست گفت: در ایام نوروز 17 پایگاه هلال احمر،30 ایستگاه آتش‌نشانی، هفت راهداری و 40 ایستگاه اورژانس در قم در جهت خدمت رسانی به زائران و مسافران مستقر می‌شود.

30 ایستگاه آتش‌نشانی در ایام نوروزی در قم مستقر می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست استاندار قم امروز 21 اسفندماه در آیین کلنگ‌زنی ساختمان‌های پایگاه امداد جاده‌ای و مسجد جمعیت هلال احمر قم در جاده قم –گرمسار بیان کرد: یکی از جاده‌های مهم در خدمت‌رسانی به زائران و مسافران در قم و مشهد مقدس، جاده قم گرمسار است، این دو پروژه مهم توسط خیرین، کلنگ‌زنی شد و 9 ماه دیگر به بهره‌برداری خواهدرسید.

وی افزود: راه‌اندازی پایگاه هلال‌احمر در امداد و نجات و ارائه خدمات به زائران بسیار ارزشمند است البته هلال احمر در قالب کانکس قبل از افتتاح پایگاه‌ها، تجهیزات و امکانات خود را در این جا مستقر کرده‌اند. 

استاندار قم گفت: در ایام نوروز 17 پایگاه هلال احمر،30 ایستگاه آتش‌نشانی، هفت راهداری و 40 ایستگاه اورژانس در قم در جهت خدمت رسانی به زائران و مسافران مستقر می‌شود.

سرمست اظهار کرد: باید توجه داشت همه ارگان‌ها و نهادها باید در ایام عید خدمات رفاهی را برای زائرین به بهترین نحو ارائه دهند؛ امید است در سایه این خدمات، سفرهای امنی را برای زائران رقم بزنیم و شاهد کاهش تصادفات باشیم.

استاندار قم ادامه داد: قم، شهر گردشگری مذهبی است و باید مسافران و زائران از امکانات و رفاه کاملی در سفر به این شهر برخوردار باشند، در این راستا از ظرفیت خیرین نیز می‌توان در تجهیز امکانات و ارائه خدمت به زائران و مسافران استفاده کرد.

وی بیان کرد: جاده‌های مواصلاتی قم به خصوص قم-گرمسار در ایام تعطیلات بسیار پرتردد است و باید امکانات لازم را در جاده‌ها فراهم کنیم.

یادآوری می‌شود استاندار قم امروز در آیین کلنگ زنی ساختمان پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید ابوذر فاتح در آزادراه تهران- قم و پاکسازی نمادین زباله‌های حاشیه آزادراه شرکت کرد و از آزادراه‌های قم- تهران و قم-گرمسار در آستانه فرارسیدن سال نو، بازدید هوایی داشت.

هم‌چنین امروز علاوه بر مراسم کلنگ‌زنی ساختمان‌های پایگاه امدادجاده‌ای و مسجد جمعیت هلال احمر، قم، راه‌دار خانه سعادتمند و پایگاه موقت امداد جاده‌ای گرمسار برای ایام نوروز قبل از راه‌اندازی پایگاه اصلی افتتاح و از خودروی فوق مدرن امداد و نجات هلال احمر نیز رونمایی شد.

انتهای پیام

captcha