مراسم تجلیل از هنرمندان قمی و فعالان فرهنگی در عرصه نماز برگزار شد
کد خبر: 3797503
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

مراسم تجلیل از هنرمندان قمی و فعالان فرهنگی در عرصه نماز برگزار شد

گروه فرهنگی ــ مراسم تجلیل از هنرمندان و فعالان فرهنگی در عرصه نماز در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد و در این مراسم از فعالان قرآنی و موسسات قرآنی استان تجلیل شد.

مراسم تجلیل از هنرمندان قمی و فعالان فرهنگی در عرصه نماز برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، محمد خامه‌یار مدیر ستاد اقامه نماز استان امروز 21 اسفندماه در مراسم تجلیل از هنرمندان و فعالان فرهنگی عرصه نماز که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، بیان کرد: اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات مناسبی را انجام داده‌است اما این‌ها کافی نیست و ما باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: قم ام‌القرای جهان اسلام است و انتظار می‌رود با تلاش بیشتر اقدامات بیشتری در زمینه توسعه فرهنگ نماز انجام دهیم.

مدیر ستاد اقامه نماز اظهار کرد: علی‌رغم فعالیت‌های انجام شده توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی، اما جای برخی فعالیت‌ها از جمله تشکیل گروه سرود و تئاتر با موضوع نماز، توجه به تبلیغات محیطی نماز احساس می‌شود.

وی در پایان با قدردانی از تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در برگزاری جشنواره نماز و نیایش، گفت: در راستای ترویج فرهنگ نماز بین مردم باید از ظرفیت‌های هنری نیز استفاده کرد.

 یادآوری می‌شود در این مراسم از فعالان نماز از جمله خدیجه صحرایی، راحله شهریاری، صاحب صابری‌زاده، محمدرضا جعفری، حسن کوهستانی، حسن دلیر، رضا ابوذر، محسن مقدادی، امیر حسامی‌نژاد، علی‌اصغر نظری، هادی عجمی، روح‌الله غیاثی، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت آوای ملکوت، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت عشاق‌ الزهرا(س) و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور‌الیقین تقدیر شد.

انتهای پیام

 

captcha