مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم برگزار شد
کد خبر: 3797540
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم برگزار شد

گروه فرهنگی ــ آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر شب گذشته، 21 اسفندماه در شهر قم برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر شد.

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر شب گذشته، 21 اسفندماه در قم برگزار شد که در این مراسم از برگزیدگان این دوره از جشنواره که اصحاب رسانه نیز بودند تقدیر کردند.

در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رسانه بسیار مسئله مهمی است زیرا باید از بیت‌المال حفاظت کرده و باید مواظب آبروی مسلمانان باشد.

وی با اشاره به این‌که آبروی افراد در نزد خداوند بسیار مهم بوده‌ است، افزود: در سال 98 تلاش بر این است که اصحاب رسانه نیز بتوانند در مجموعه صندوق هنرمندان از بیمه استفاده کنند و لذا ما پیگیر این موضوع هستیم و ان‌شاءلله بتوانیم با انجام این کار خدمت کوچکی به اصحاب رسانه کنیم.

در ادامه این مراسم سیدموسی حسینی‌کاشانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان تشکر و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه گفت: ظرفیت رسانه قم بسیار فراتر از این جشنواره است و از نظر اهمیت و کیفیت از همه استان‌های کشور بالاتر است.

وی با اشاره به این‌که برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر فارغ از ارگان‌های دولتی بوده‌ است، افزود: شهر قم باید به جایگاه حقیقی کیفی و کمی برسد و لذا ما آمادگی برگزاری جشنواره ملی در قم را داریم و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که قم محور انقلاب است، تلاش بر این است تا برگزاری جشنواره ملی نقطه عطف در حوزه رسانه برای قم باشد.

یادآور می‌شود در پایان مراسم از برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش، عکس، مستند، بخش ویژه و بازی سازش تقدیر شد.

در بخش خبر سید محمد عارف قافله‌باشی رتبه سوم، سعید آقایی و حسن حیدری شایسته تقدیر، در بخش مصاحبه عبدالصالح شمس‌اللهی رتبه اول، فاطمه جمالزاده رتبه دوم و الهام پناهی‌فر رتبه سوم، در بخش گزارش سارا تقی‌زاده رتبه اول، مهدی جعفری رتبه دوم، فاطمه محمدی رتبه سوم، وجیهه غلامحسین‌زاده و محمد زمانی‌راد مقام شایسته تقدیر، در بخش عکس ابوالفضل ماهرخ رتبه اول، احمد ظهرابی جمكرانی رتبه دوم، محمدعلی جلالی رتبه سوم و مهدی مریزاد مقام شایسته تقدیر، در بخش مستند زهره بیادی رتبه اول، طاهره رئیس جعفری مطلق رتبه دوم ، سمیه حاجی‌ احمدی رتبه سوم ، شیما کرمیانی مقام شایسته تقدیر، احمد نامداری فیلم مستند شایسته تقدیر و محمدحسین همتی نژاد لوح تقدیر ویژه را کسب کردند.

هم‌چنین در ادامه در بخش ویژه با موضوع شهدای جبهه مقاومت محمدرضا آقاباقری رتبه اول، لیلا خطیب زاده رتبه دوم و مهدی بخشی سورکی مقام شایسته تقدیر، و با موضوع آسیب‌های اجتماعی محبوبه آقانوری رتبه اول و محمد رفیعی موحد رتبه دوم، و با موضوع فرهنگ شهروندی فرزانه پیری رتبه دوم و در بخش بازی سازش ایمن‌السادات موسوی‌نژاد نایینی رتبه دوم، سید احمد نجفی اردبیلی و حسین طالب علی مقام شایسته تقدیر را به دست‌ آوردند.
انتهای پیام

captcha