اصحاب رسانه بدنه قوام‌بخش جامعه هستند
کد خبر: 3797552
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
حجت‌الاسلام ذوالنوری:

اصحاب رسانه بدنه قوام‌بخش جامعه هستند

گروه فرهنگی ــ نماینده مردم قم در مجلس با تأکید بر این‌که اصحاب رسانه بدنه قوام‌بخش جامعه هستند، گفت: اصحاب رسانه باید تلاش کنند که جریان بصیرتی قوت گیرد.

اصحاب رسانه بدنه قوام‌بخش جامعه هستندبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته، 21 اسفندماه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر که در قم برگزار شد، بیان کرد: اصحاب رسانه بدنه قوام‌بخش جامعه هستند و امروز ما به خاطر زحمت‌های شما صاحب مسئولیت هستیم و باید تشکر حقیقی را از شما داشته باشیم.

وی افزود: اگر کسی را هدایت کنید مانند این است که همه مردم را زنده کرده‌اید و اگر کسی را با خبر کذب از راه راست خارج کنید انگار کل جامعه را از خط خارج کرده‌اید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فتنه 88 تأکید کردند که باید با بصبرت اخبار را منتشر کنیم و نظام اسلامی به‌عنوان مظلوم حقیقی باید مورد حمایت رسانه‌ها باشند و لذا برای رفاه اهل رسانه کوتاهی نخواهیم کرد.

ذوالنوری ادامه داد: ما نیز در مجلس شورای اسلامی هر کاری که برای رفاه اهل رسانه لازم است را پیگیری خواهیم کرد.

وی در پایان یادآور شد: اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا به فرموده مقام معظم رهبری با بصیرت اخبار را منتشر کنیم و لذا توجه به همین مسئله نیز باعث شد که جریان بصیرتی قوت گیرد.

انتهای پیام

captcha