ساماندهی متکدیان و افراد بی‌خانمان گیلان در ایام نوروز
کد خبر: 3797715
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

ساماندهی متکدیان و افراد بی‌خانمان گیلان در ایام نوروز

گروه اجتماعی ــ مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت از فعالیت شبانه‌روزی گشت اورژانس اجتماعی ‌در ایام نوروز خبر داد و گفت: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ افراد بی‌خانمان و متکدی را معرفی کنند تا نسبت به انتقال آنان به سامانکده اقدام شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، مجتبی شهرستانی، مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت، امروز، 22 اسفند‌ماه در جمع خبرنگاران، از فعالیت شبانه‌روزی گشت اورژانس اجتماعی شهرداری رشت برای جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در ایام نوروز خبر داد.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ افراد بی‌خانمان و متکدی را اطلاع‌رسانی کرده و مجموعه شهرداری رشت نیز از طریق اورژانس اجتماعی شبانه‌روزی نسبت به جمع آوری و انتقال این افراد به سامانکده اقدام خواهد کرد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری رشت تصریح کرد: متکدیان و افراد بی خانمان پس از جمع‌آوری در صورت دارا بودن خانواده به خانواده خود تحویل و در غیر این صورت با مشارکت دستگاه‌های مربوطه نسبت به ساماندهی آنها اقدام خواهد شد و همچنین در صورت نیاز ویزیت و درمان آن‌ها با مکاتبات لازم به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

captcha