مبلغان نگذارند گروه‌های انحرافی ذهن مردم را جهت‌دهی کنند
کد خبر: 3797722
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

مبلغان نگذارند گروه‌های انحرافی ذهن مردم را جهت‌دهی کنند

گروه اجتماعی ــ سرگروه مبلغین اعزامی از قم به خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر گروه‌های مختلف انحرافی بر روی اعتقادات مردم کار می‌کنند، گفت: این گروه‌های انحرافی، گروه‌های مختلف مردم را طعمه قرار می‌دهند و ما به‌عنوان مبلغ باید کار کنیم و نگذاریم ذهن مردم را مسیردهی کنند.

مبلغان نگذارند گروه‌های انحرافی ذهن مردم را جهت‌دهی کنندحجت‌الاسلام جواد باقری، سرگروه مبلغان اعزامی از قم به خراسان‌جنوبی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، گفت: در طی سال برای طرح آرامش بهاری، ماه مبارک رمضان، طرح نشاط معنوی، ایام دهه اول محرم و دهه آخر صفر، ایام غدیر و ایام فاطمیه به مناطق مختلف مبلغ اعزام می‌کنیم.
وی با بیان اینکه این مبلغان از قم اعزام می‌شوند، افزود: اولویت اعزام در خراسان جنوبی امامزادگان و مکان‌هایی که موقوفات دارد، است.
سرگروه مبلغان اعزامی از قم به خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مشاوره، سخنرانی، پاسخ به سؤالات، برنامه‌هایی برای تربیت درست کودک و نوجوان و برپایی خیمه‌ها در امامزادگان از برنامه‌های این مبغان اعزامی است.
باقری با اشاره به اثرات این اعزام‌ها در مناطق مختلف، افزود: با این اعزام‌ها و طرح سؤال و پرس و جو افراد از اصول دینی خود آگاه می‌شوند و این فعالیت‌ها تأثیر بسزایی در آگاهی‌بخشی دینی دارد.
وی با بیان اینکه بیشترین کاری که مبلغان انجام می‌دهند کار اعتقادی است، تصریح کرد: بر روی موضوعاتی چون دستاردهای انقلاب و مقایسه این نظام با نظام قبلی کار می‌شود تا مردم از اثرات انقلاب اسلامی مطلع شوند.
سرگروه مبلغان اعزامی از قم به خراسان‌جنوبی اظهارکرد: مردم عاشق انقلاب هستند اما دشمن بر روی اعتقادات مردم کار کرده و سعی می‌کند این باورها را به تحلیل برد.
باقری بیان کرد: مبلغان با برگزاری این برنامه‌های تبلیغی افکار انقلابی را در مردم تقویت کرده و آنان را به آینده امیدوار می‌کنند تا این امید استمرار پیدا کند.
وی تصریح کرد: در حال حاضر گروه‌های مختلف انحرافی بر روی اعتقادات مردم کار می‌کنند اما مردم خراسان‌جنوبی تدین بالایی دارند.
سرگروه مبلغان اعزامی از قم به خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: این گروه‌های انحرافی، گروه‌های مختلف مردم را طعمه قرار می‌دهند و ما به عنوان مبلغ باید کار کنیم و نگذاریم ذهن مردم را مسیردهی کنند.
باقری بیان کرد: از افرادی که قوت آن را دارند، درخواست داریم این انحرافات را کنار بزنند تا این گروه‌ها را از استان بیرون برانیم.
وی یادآور شد: باید اعزام مبلغان بیشتر شود تا همه مناطق پوشش داده شود، در این صورت است که مبلغان می‌توانند با همه ‌مردم به صورت چهره به چهره صحبت کنند و گروه‌های انحرافی را خارج سازند.
انتهای پیام

captcha