معرفی دین اسلام به گردشگران خارجی در اماكن تاریخی ـ مذهبی شیراز
کد خبر: 3797803
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

معرفی دین اسلام به گردشگران خارجی در اماكن تاریخی ـ مذهبی شیراز

گروه اجتماعی ـ مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از تلاش‌های این اداره‌كل برای آشنایی گردشگران خارجی با دین مبین اسلام در اماكن تاریخی ـ مذهبی شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، جواد یزدانی، ـ مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 22 اسفندماه: روابط عمومی این اداره‌کل با همکاری امور بین‌الملل استان مقدس علی‌بن حمزه(ع) شیراز اقدام به تهیه تابلوهایی برای استفاده گردشگران خارجی بازدیدکننده از اماکن تاریخی و مذهبی این شهر کرده است.
وی افزود: موضوع این تابلوها چکیده‌ای از زندگی حضرت زهرا(س) و سیره ایشان و محل‌های نصب نیز، آستان مقدس علی بن حمزه(ع) و مسجد نصیرالملک شیراز خواهد بود.
ـ مسئول روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: این تابلوهای به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی و چینی تهیه شده است.
یزدانی در مورد ضرورت انجام چنین کارهای فرهنگی گفت: گردشگران خارجی زمانی که وارد اماکن متبرکه می‌شوند تنها اطلاعاتی در مورد نوع بنا و قدمت آن دریافت می‌کنند؛ درحالی‌که به‌خوبی و با فعالیت‌های فرهنگی و تولید محتوای مناسب، می‌توان برای آشنایی آنان با دین مبین اسلام تلاش کرد.
وی در مورد علت انتخاب محل‌های نصب این تابلوها گفت: مسجد نصیر نصیرالملک و حرم علی‌بن حمزه(ع) شیراز از جمله مهم‌ترین اماکن مذهبی مورد توجه گردشگران خارجی هستند که شهرتی جهانی دارند.
انتهای پیام

captcha