ملت ایران روحیه شهادت‌طلبی را از قرآن آموخته است
کد خبر: 3797832
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸

ملت ایران روحیه شهادت‌طلبی را از قرآن آموخته است

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی به صورت یک تفکر در ملت ایران ماندگار شده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران روحیه شهادت‌طلبی را از قرآن آموخته و در مقابل مشکلات درونی و بیرونی مقاومت می‌کند.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 22 اسفندماه در یادواره سرداران، فرماندهان و شهدای شهرستان ماسال که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به افتخارآفرینی خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای ملت ایران و مردم ولایتمدار گیلان، اظهار کرد: تغییر تمام معادلات بشری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی را زیباترین حادثه پس از بعثت پیامبر(ص) عنوان کرد و افزود: اکنون مردم ایران در مقطع نورانی انقلاب اسلامی قرار دارند و همگان از این نورانیت بهره می‌برند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه روحیه جهاد و شهادت‌طلبی از دیگر دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امام خمینی(ره) روحیه شهادت‌طلبی را در ملت ایران احیا کرد و هر اندازه که پیش می‌رویم جوانان ما این روحیه را خواهان هستند.

آیت‌الله فلاحتی گسترش اسلام را در سایه روحیه جهاد و مبارزه دانست و بیان کرد: روحیه مقاومت و ایستادگی نعمت انقلاب اسلامی است. امروز بعد از گذشت چهل سال از عمر انقلاب هنوز مردم ما در مسیر آرمان‌های شهیدان قرار دارند و در آن راه استمراربخشی می‌کنند و این نعمت است.

وی به هجوم همه‌جانبه دشمنان علیه انقلاب اسلامی و نظام اشاره کرد و گفت: ملت ایران همچنان در مسیر آرمان‌های انقلاب باقی مانده است و همه توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی به صورت یک تفکر در ملت ایران ماندگار شده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران روحیه شهادت‌طلبی را از قرآن آموخته و در مقابل مشکلات درونی و بیرونی مقاومت می‌کند.

وی بسیاری از فتنه‌ها در جهان را توسط آل جهود عنوان کرد و یادآور شد: دشمن به دنبال استحاله ملت ایران است، اما با درایت مقام معظم رهبری تمام نقشه‌های استکباری خنثی خواهد شد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دستاوردها و نوآوری‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی و اجتماعی و نظامی در سایه مقاومت تحقق پیدا کرده است، متذکر شد: دشمن همچنان می‌خواهد به ملت ایران ضربه وارد کند، اما در سایه خون شهدا دشمن را در خانه‌اش زمین‌گیر می‌کنیم.

آیت‌الله فلاحتی به وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه اشاره کرد و گفت: بخشی از مشکلات به دلیل ضعف مدیریتی بعضی از مدیران بوده که قابل برطرف شدن است لذا از مسئولان می‌خواهیم شایسته‌سالاری را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام

captcha