شهادت طلبی، رکن سلاح نظام اسلامی است
کد خبر: 3797848
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

شهادت طلبی، رکن سلاح نظام اسلامی است

گروه اجتماعی- نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ناامید کردن مردم کار بیهوده‌ای است چرا که دشمنان با این کار مردم را می‌خواهند از انقلاب دور کنند، گفت: رکن سلاح نظام اسلامی شهادت طلبی است.

شهادت طلبی، رکن سلاح نظام اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی چمران، نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شب گذشته 22 اسفندماه در همایش «یاران انقلاب اسلامی» در شاهرود با بیان اینکه نباید به غربی‌ها متکی باشیم اظهار کرد: در برهه کنونی زمانی که باید به نیروی ایمان مردم، رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی و امکانات و توانمندی‌های خودمان در داخل کشور تکیه کنیم تا بتوانیم موفقیت‌های درخشانی کسب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ناامید کردن مردم کار بیهوده‌ای است، یادآور شد: دشمنان با این کار مردم را می‌خواهند از انقلاب دور کنند که در این راستا باید مراقب بی‌تدبیری‌ها بود زیرا انقلاب اسلامی سه رکن داشته که مکتبی و اعتقادی بودن اول آنهاست.

به گفته چمران این رکن شامل رهبری ولایت فقیه می‌شود و رکن سلاح نظام اسلامی ما شهادت طلبی است و سومین رکن اتحاد و اتفاق پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سیاست آمریکا تحریم و مقابله با ایران اسلامی است، یادآور شد: اما نکته قابل توجه این است که در برهه کنونی آمریکا رو به افول بوده زیرا مشکلات اقتصادی آمریکا بیش از هر زمان این کشور را با چالش روبرو ساخته است.

عضو سابق شورای شهر تهران در ادامه با بیان اینکه مأیوس کردن مردم یک خیانت بزرگ به نظام و جمهوری اسلامی است، گفت: امید به آینده روشن را باید در دل مردم زنده کنیم چرا که ما معتقد هستیم امید ما به امام زمان (عج) است و شیعه هیچ وقت ناامید نیست.

وی به ریشه‌های ضداستعماری و ظلم ستیز انقلاب اسلامی، اشاره کرد و افزود: انقلاب و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و تداوم دهنده راه آن یعنی رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم را از ظلمات بیرون آورد و به سوی وحدت با اتکا به قرآن و ائمه اطهار (ع) سوق داد.

چمران گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را منشور انقلاب دانست و گفت: تلاش دشمن این است که ناکامی‌ها را به سوی رهبر انقلاب سوق دهد که در این راستا استمرار راه امام (ره) و شهدا همیشه اهمیت دارد که امید به آینده و اصلاح کردن همه امور و اتکا به توانمندی داخلی باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام

captcha