طرح آرامش بهاری در زیر ذره‌بین بازرسان نامحسوس
کد خبر: 3797854
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

طرح آرامش بهاری در زیر ذره‌بین بازرسان نامحسوس

گروه اجتماعی - مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 32 نفر در قالب 16 تیم بازرسی محسوس و نامحسوس از نحوی اجرای طرح آرامش بهاری در 319 بقعه متبرکه استان اصفهان بازرسی می‌کنند.

طرح آرامش بهاری در زیر ذره‌بین بازرسان نامحسوس

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی اظهار کرد: در راستای بررسی نقاط ضعف و قوت اجرای برنامه‌های مختلفی که در قالب طرح آرامش بهاری از تاریخ 28 اسفند 1397 لغایت 15 فروردین 1398 در جوار حرم مطهر 319 بقعه متبرکه برگزار می‌شود امسال 32 نفر در قالب 16 تیم بازرسی محسوس و نامحسوس از نحوی اجرای این طرح بازرسی به عمل می‌آورند و نتایج حاصل از این بازرسی جهت ارتقاء این طرح در سال‌های آتی در قالب چک لیست‌هایی به سازمان اوقاف و امور خیریه ارسال می‌شود.
وی در ادامه افزود: همچنین تیم بازرسی از سازمان اوقاف و امور خیریه برای بررسی عملکرد اداره کل اوقاف و امور خیریه در اجرای طرح آرامش بهاری به استان اصفهان سفر و از بقاع متبرکه مجری این طرح نیز بازدید می‌کنند.
مسئول بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان و حجت‌الاسلام والمسلمین روان، معاون فرهنگی، اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز به صورت جداگانه در طول ایام نوروز از نحوی اجرای این طرح با حضور در اماکن متبرکه مجری طرح از نزدیک بازدید به عمل می‌آورند.
 بخشی در ادامه خاطر نشان کرد: زائران و مسافران نوروزی که در طول ایام نوروز به بقاع متبرکه و امامزادگان استان مراجعه می‌کنند در صورت داشتن انتقاد و یا پیشناد و شکایتی می‌توانند همه روزه از ساعت 8 الی 14 با شماره 36619185 داخلی 3100 یا 3199 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام

captcha