اعزام بیش از 700 مبلغ به سمنان
کد خبر: 3797871
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

اعزام بیش از 700 مبلغ به سمنان

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از اعزام ۷۵۸ مبلغ در ایام ماه رجب به مساجد و اماکن مذهبی هشت شهرستان استان خبر داد.

اعزام بیش از  700 مبلغ به سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان عصر روز گذشته 22 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه  ۷۵۷ مبلغ ویژه ایام رجب در سطح استان اعزام می‌شوند، اظهار کرد: ۷۲۶ مبلغ از این تعداد بومی و ۳۱ مبلغ اعزامی از قم و سایر دفاتر تبلیغات اسلامی هستند که برنامه‌های تبلیغی ایام رجب را در سطح استان سمنان اجرا می‌کنند.

شکری بابیان اینکه ۵۳۴ مبلغ مرد و ۱۹۲ مبلغ زن مجموعاً ۷۲۶ مبلغ اعزامی بومی استان سمنان را در ایام رجب تشکیل می‌دهند، یاداور شد: ۱۸ مبلغ برادر و هفت مبلغ خواهر از قم در کنار شش خطیب ویژه ایام اعتکاف سایر مبلغان استان سمنان در ایام رجب خواهند بود.

به گفته وی؛ این مبلغان در هشت شهرستان استان سمنان و ده‌ها مسجد و مکان متبرکه و مقدس برنامه‌های تبلیغی خودشان را با حضور مردم برگزار خواهند کرد.

شکری یادآوری نوروز و سنت حسنه کمک به دیگران، شعار سال مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، الطاف الهی در ایام رجب، جبهه مقاومت در منطقه، وحدت مسلمانان، سیره اهل‌بیت (ع)، دوری از معضلات اجتماعی را ازجمله موضوعاتی برشمرد که به مبلغان توصیه شده است.

انتهای پیام

captcha