توسعه رسانه‌ای موجب توسعه سالم و پایدار می‌شود
کد خبر: 3797927
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

توسعه رسانه‌ای موجب توسعه سالم و پایدار می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: هرگونه توسعه‌ای در جامعه رخ دهد، زیر ساخت آن توسعه فرهنگی و رکن آن توسعه رسانه‌ای است و بدون توسعه رسانه‌ای هیچ‌گونه توسعه سالم و پایداری نخواهیم داشت.

به گزارش ایکنا از یزد، امیراحمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد صبح امروز، 23 اسفندماه در مراسم تجلیل از رسانه‌ها، مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی دهه فجر استان یزد با اشاره به اینکه رسانه‌ها، جامعه‌ای مظلوم هستند اظهار کرد: رسانه‌ها به همان اندازه که زحمت کش و پرتلاش هستند به همان اندازه هم مظلوم هستند.
وی ادامه داد: رسانه‌ها دلسوزانه در تمام عرصه‌ها حضور دارند و در خدمت پیشرفت استان اما عمدتا زحمات آن‌ها دیده نمی‌شود و فراموش می‌شود، این قشر از جوان تا میانسال و پیشکسوت با نیت خالص و از پاک‌ترین و خالص‌ترین و صمیمانه‌ترین اصنافی است که در یزد وجود دارد.
پهلوانیان افزود: هر گونه توسعه‌ای بخواهد اتفاق بیفتد زیر ساخت آن توسعه فرهنگی و رکن آن توسعه رسانه‌ای است و اگر توسعه رسانه‌ای نباشد قطعا توسعه صنعتی و اقتصادی آن گونه که باید، رخ نمی‌دهد چه برسد به حوزه‌های دیگر.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد بیان کرد: در حال حاضر اگر دربخشی از توسعه صنعتی استان ایراداتی وجود دارد به جهت این است در زمانی که توسعه صنعتی شکل می‌گرفته توسعه رسانه‌ای متناسب با آن شکل نگرفته که آن فضا را تحلیل کند و به چالش بکشاند.
وی ادامه داد: اگر مدیری به توسعه رسانه‌ای توجه کند نقطه مثبت است و باعث توسعه استان خواهد شد و خوشبختانه نگاه استاندار یزد به توسعه فرهنگی و رسانه‌‎ای مایه غنیمت است و بنده معتقدم بدون توسعه رسانه‌ای هیچ گونه توسعه سالم و پایداری نخواهیم داشت.
پهلوانیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال در شرایط سیاسی و اقتصادی خاصی اتفاق افتاد و امسال رسانه‌ها نشان دادند که کارا هستند و رسانه‌های ما مهمترین عنصر در گرامیداشت، بزرگداشت و حماسه آفرینی مردم در 22 بهمن را داشتند چون تحلیل‌ها این بود که مردم آن گونه که باید، حضور نخواهند داشت ولی رسانه‌ها با تبیین و روشنگری و ترسیم واقعیت‌ها و آینده نظام مردم را دوباره به صحنه کشاندند.
مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده حضور مردم با افزایش 15 تا 30 درصدی در این استان مواجه بوده است.

انتهای پیام

captcha