برنامه‌های نوروزی در چارچوب موازین شرعی و اسلامی برگزار شود
کد خبر: 3797938
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

برنامه‌های نوروزی در چارچوب موازین شرعی و اسلامی برگزار شود

گروه اجتماعی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اعلام اینکه از شادی و نشاط مردم استقبال می کنیم، گفت: برنامه های نوروزی باید در راستای سلامت ونشاط جامعه و رعایت اصول و ارزش های اسلامی و انقلابی برگزار شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمود الله‌مرادی، دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان امروز، 23 اسفندماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان، انجام برنامه ریزی در تدوین برنامه‌های نوروزی در راستای ایجاد شور و نشاط در جامعه و جذب گردشگر را اقدامی پسندیده و مطلوب دانست و اظهار کرد: ما هم نه تنها هیچ مخالفتی با برنامه‌های هم راستای موازین شرعی و اسلامی حمایت می‌کنیم.
وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که هدایت برنامه‌های نوروزی در دست دیگران بیفتد، افزود: ما در نظام مقدس انقلاب اسلامی چارچوب، اهداف و ارزش های خاصی داریم که تمام مسئولان موظف به حفظ این دستاوردهای هستند.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی ما از لحاظ اجتماعی و فرهنگی در وضعیت بدی بودیم، عنوان کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب و حفظ ارزش‌های اسلامی بسیاری از جوانان ما خون خود را فدا کردند و در این راستا ما باید به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه برقرار شود.
وی بیان کرد: امروز عده ای تلاش دارند تا به بهانه جشن های نوروزی برنامه هایی که در شان و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، را برگزار کنند.
الله‌مرادی اعلام کرد: ما باید در جشن‌های نوروزی، برنامه هایی در جهت سلامت و نشاط جامعه برگزار کنیم نه زدودن ارزش‌ها و اعتقادات دینی مردم .
وی ادامه داد: در سال‌های گذشته به برنامه‌هایی که اصول اخلاقی، شرعی، اسلامی و اعتقادی مردم مورد توجه قرار نگرفته بود، انتقادات جدی داشتیم وهمواره هم در مقابل برگزاری چنین مراسماتی خواهیم ایستاد.
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کردستان اعلام کرد: نباید زمینه فعالیت جریان‌های معاند فرهنگ ایران اسلامی که مردم انقلابی سالیان متمادی برای حفظ آن خون دادند، ایجاد شود.
وی عنوان کرد: قطعا مسئولان امنیتی و سیاسی و فرهنگی از تخلف افرادی که جشن‌های نوروزی را برخلاف اعتقادات و ارزش های اسلامی برگزار کنند، چشم پوشی نمی‌کند.
الله‌مرادی عنوان کرد: امروزه برنامه‌های فرهنگی مختلفی با استفاده از نام بزرگان و مفاخر کُرد برگزار می‌شود که برگزاری این برنامه‌ها اهداف خاصی ندارد و فقط محلی برای تبلیغات انتخاباتی و جنبه عوام فریبانه دارد.
وی افزود: امروز مردم در شرایط و گرفتاری های فراوانی زندگی می‌کنند که نیاز است مسئولان به جای برگزاری این برنامه‌های تبلیغاتی بیشتر همت خود را روی خدمت و رفع نیازهای مردم متمرکز کنند.
الله‌مرادی با تأکید بر اینکه نهادهای نظارتی بیشتر بر روی برنامه هی فرهنگی نظارت داشته باشند، افزود: از کسانی که زمینه و بستر گناه را فراهم می‌کنند، برخورد می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به انتصابات جدید اشاره کرد و یادآور شد: انتظار می رود انتصابات جدید فرمانداران چند شهرستان استان منشاء تحرک باشد و زمینه به گونه‌ای برای آنها فراهم شود که مشکلات مردم را برطرف کنند.
انتهای پیام

captcha