نشاط‌انگیزی و امیدافزایی؛ مهم‌ترین مؤلفه سینمای تراز اسلامی
کد خبر: 3797996
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

نشاط‌انگیزی و امیدافزایی؛ مهم‌ترین مؤلفه سینمای تراز اسلامی

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان مهم‌ترین مؤلفه سینمای در تراز جمهوری اسلامی را نشاط‌انگیزی و امیدافزایی برشمرد و گفت: این مؤلفه به صورت جدی در استان پیگیری می‌شود.

نشاط انگیزی و امید افزایی؛ مهم‌ترین مؤلفه سینمای کشور

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، عصر روز گذشته، 23 اسفندماه در مراسم اختتامیه دهمین دوره فیلم و عکس استان سمنان در فرهنگسرای کومش سمنان با اشاره به اینکه سینماهای استان امسال در مجموع بالغ‌بر ۹۰ هزار مخاطب داشت، اذعان کرد: در استان سمنان هفت سینما وجود دارد که ۹ سالن برای نمایش و اکران فیلم دارند و طی سال‌جاری در آن‌ها ۵۱ فیلم اکران شده است.

فضیلت مهم‌ترین مؤلفه سینما در تراز جمهوری اسلامی را نشاط‌انگیزی و امیدافزایی دانست و گفت: این مهم در استان پیگیری می‌شود که در این راستا سینمایی که ظهور آن مبتنی بر شعور و شور و اخلاق و ادب و معرفت و محرک انسان برای گذشتن از خاک به افلاک باشد، سینمای امیدآفرین است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان با هزار و پانصد مخاطب و ۱۰ عنوان فیلم، برگزاری روز سینما در دامغان، سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۳ عنوان فیلم در دو سینما از جمله مهم‌ترین اقدامات فرهنگی، هنری و سینمایی استان در سال ۹۷ است.

انتهای پیام.

captcha