اتحاد و همبستگی میان رسانه‌ها؛ از الزامات توسعه پایدار
کد خبر: 3797999
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

اتحاد و همبستگی میان رسانه‌ها؛ از الزامات توسعه پایدار

گروه اجتماعی ــ استاندار سمنان با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های زیادی برای توسعه است، گفت: رسانه‌ها با ایجاد اتحاد و همبستگی که یکی از الزامات توسعه پایدار است استان را در رسیدن به توسعه پایدار یاری کنند.

یکی از الزامات توسعه پایدار، ایجاد اتحاد و همبستگی بین رسانه‌هاست

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، شب گذشته، 23 اسفندماه در جشن پنج هزارمین شماره روزنامه پیام استان سمنان و تجلیل از برترین‌های ورزش استان در سال 97 با اشاره به اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های زیادی برای توسعه اظهار کرد: رسانه‌ها باید با ایجاد اتحاد و همبستگی که خود از الزامات توسعه پایدار است استان را در رسیدن به توسعه پایدار یاری کنند.

وی نقد منصفانه را در رفع مشکلات مهم دانست و از رسانه‌ها خواست تا علاوه بر انعکاس مشکلات مردم با نقد منصفانه، دولت را برای رفع این مشکلات یاری کنند زیرا امروز دشمن به دنبال جنگ اقتصادی در جامعه است  که در این راستا در شرایط امروز جامعه رسانه‌ها باید به دنبال وحدت و همبستگی باشند و این مهم را در جامعه تبیین کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان استان را یکی از از شاخص‌ها دارای رتبه‌های ممتاز در کشور برشمرد و گفت: اما این استان ازنظر سرمایه اجتماعی در کشور در رده پایینی قرار دارد که در دست پیگیری است که پایین بودن سرمایه اجتماعی در استان سمنان را رسانه ها به‌عنوان یک دغدغه دنبال کنند.

انتهای پیام

captcha