درخشش حوزه هنری کهگیلویه بویراحمد در جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور
کد خبر: 3798113
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

درخشش حوزه هنری کهگیلویه بویراحمد در جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور

گروه فرهنگی ــ رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماهنگ تولیدی حوزه هنری این استان در شانزدهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور مقام برتر را کسب کرد.

درخشش حوزه هنری کهگیلویه بویراحمد در جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 اسفندماه اظهار کرد: آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور شامگاه سه‌شنبه با حضور سردار غلامحسین غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین و مسئولان کشوری، هنرمندان و فعالان اردوهای راهیان نور سراسر کشور در خرمشهر برگزار شد.
وی افزود: در این آیین نماهنگ همسنگری از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و گروه تلویزیونی سپاه فتح استان به کارگردانی سیدجواد هادی اصل هنرمند و مستند‌ساز هم‌استانی با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور به این موفقیت ارزشمند دست یافت.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اشعار نماهنگ همسنگری از رسول سنایی است و حسین مدرس کار خوانندگی، مسعود موسوی تنظیم، جلال یزدان پناه اجرا و امین دانشگر و سیدیاسرعباسی بازیگری را بر عهده داشتند.
اسلامی اضافه کرد: بیش از 36 هزار اثر از سراسر کشور به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور در خرمشهر ارسال شده بود و اثر حوزه هنری از سوی داوران به‌عنوان کار برتر معرفی شد.
یادآور می‌شود، سیدجواد هادی‌اصل مستند عملیات شمال غرب(پژاک)، فیلم کوتاه ته ته (گهواره)، فیلم کوتاه منفی 29 درجه، نماهنگ جامانده، نماهنگ بلبل شیدا، مستند دنا فرودگاه ابدی، و ده‌ها مستند و برنامه تلویزیونی را در کارنامه خود دارد.
وی هم‌اکنون در حال ساخت مستندی با محوریت پلنگ ایرانی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
انتهای پیام

captcha