انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل بهزیستی و نهاد کتابخانه‌های همدان
کد خبر: 3798178
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل بهزیستی و نهاد کتابخانه‌های همدان

گروه فرهنگی ــ دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان همدان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل بهزیستی و نهاد کتابخانه‌های استان خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در راستای تقویت همکاری‌ها و بهره‌مندی جامعه هدف از خدمات کتابخانه‌های استان به امضا رسید.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل بهزیستی و نهاد کتابخانه‌های همدانافشین وهابیان، دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل بهزیستی و نهاد کتابخانه‌های استان خبر داد.
وی عنوان کرد: این تفاهم‌نامه هفته گذشته میان اداره‌کل بهزیستی استان و و اداره‌کل کتابخانه‌های استان در راستای تقویت همکاری‌ها و بهره‌مندی جامعه هدف از خدمات کتابخانه‌های استان به امضا رسید.
وهابیان اضافه کرد: فراهم ساختن زمینه حضور جامعه هدف به‌ویژه فرزندان مراکز نگهداری در کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی است که با انعقاد این تفاهم‌نامه اجرایی خواهد شد.
دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل بهزیستی استان با بیان اینکه ترویج فرهنگ مطالعه و حضور جامعه هدف در کتابخانه‌ها می‌تواند به بحث تلفیق اجتماعی نیز کمک کند، گفت: در تلاش هستیم تا کتابخانه‌ها را به مراکز اجتماعی تبدیل کنیم.
وی عنوان کرد: بهزیستی با جامعه هدف گسترده و مراکز ارائه دهنده خدمت در جای جای استان می‌تواند ضمن فراهم ساختن زمینه بهره‌مندی جامعه هدف خود از خدمات کتابخانه‌ها خدماتی همچون برنامه‌های آموزشی، پیشگیرانه ارتقایی و خدمات مشاوره و روانشناختی و ... را به مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌ها ارائه دهد.
انتهای پیام

captcha