اقتدار و صلابت ایران مرهون خون شهداست
کد خبر: 3798271
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

اقتدار و صلابت ایران مرهون خون شهداست

گروه معارف ــ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: امروز ایران اسلامی اقتدار و صلابت خود را مرهون و مدیون خون شهدا است.

اقتدار و صلابت ایران مرهون خون شهداست

به گزارش ایکنا از البرز، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس به‌مناسبت هفته شهدا روز شنبه، 25 اسفند در شرکت آب منطقه‌ای استان البرز تجلیل شدند و به رشادت‌های حماسه‌آفرینان مرزهای جغرافیایی و معنوی ایران اسلامی ارج نهاده شد.
داود نجفیان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز در این آئین اظهار کرد: امروز اقتدار و صلابت ایران اسلامی همه مرهون خون‌های پاک شهدا بوده و باید هر دستگاه اجرایی به نوبه خود در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارد.
وی ادامه داد: همه ما در برابر خون‌های پاک شهدا و رشادت‌های ایثارگران دفاع مقدس وظیفه داریم از جانفشانی‌ها و دستاوردهای این عزیزان پاسداری کنیم.
نجفیان از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به‌عنوان برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد وگفت: در برابر خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه سنگینی داریم و از آنان باید درس رشادت و شهامت بیاموزیم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان البرز به مردم و مسئولان توصیه کرد که شهدا برای حفظ ارزش‌ها و داشته‌های ملی و جغرافیایی ایران اسلامی جانفشانی کردند و ما باید در حفظ تمام ارزش‌ها و داشته‌های این سرزمین نظیر منابع آبی برای نسل‌های آینده تلاش کنیم.
وی بیان کرد: هر دستگاه اجرایی و اداری موظف است در حوزه کاری خود ضمن ارج نهادن به ایثارگری‌های شهدا، خدمت به تمام قشرهای اجتماعی را سرلوحه قرار دهد؛ چرا که شهدا بدون توجه به بخشی‌نگری و قشرنگری جان خود را برای تمام ایران و ایرانیان فدا کردند.
انتهای پیام

captcha