جنگ اقتصادی، نیازمند مدیریت جهادی است
کد خبر: 3798277
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

جنگ اقتصادی، نیازمند مدیریت جهادی است

گروه اجتماعی ــ استاندار سمنان گفت: در حال حاضر ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم که باید با مدیریت جهادی بر این جنگ فائق شویم.

جنگ اقتصادی، نیازمند مدیریت جهادی است

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، ظهر امروز، 25 اسفند در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در سالن غدیر استانداری با اشاره به اینکه مهم‌ترین وجه نماز جمعه، وحدت‌آفرینی آن است گفت: هیچ جریان سیاسی خاصی نمی‌تواند نماز جمعه را به‌سوی خود مصادره کند.

آشناگر ادامه داد: مصلاهای نماز جمعه کارکرد پدافندی داشته و بدون تردید در مواقع بروز بحران و حوادث می‌تواند بسیار مؤثر باشند زیرا ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و باید مدیریت جهادی را در فائق آمدن بر این جنگ اعمال شود.

استاندار سمنان  ایجاد اختلاف در بین مردم را از مواردی  دانست که از سوی دشمنان برنامه‌ریزی‌شده، که در این راستا یکی از راهکارهای موفق دشمن، زیست در شکاف‌های قومی، مذهبی و ملیتی است که نباید اجازه دهیم بر این اختلافات دامن زده شود.

به گفته وی؛ عملیات گسترده برای خالی کردن دل مردم و ایجاد فشار بر آن‌ها توسط غول‌های رسانه‌ای دنیا در حال انجام است اما هیچ گاه اجازه نخواهیم داد که به هر دلیلی بین شهرستان‌ها، روستاها و بخش‌های ما اختلاف ایجاد شود  که حفظ وحدت و همبستگی یکی از ضروریات توسعه استان است و همه باید نسبت به تحقق آن بکوشیم.

این مقام عالی استان با اشاره به اینکه حدود ۷۶ هزار پروژه نیمه تمام ملی و استانی در کشور وجود دارد که حداکثر ۶۴ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی برای این منظور مصوب شده یاداور شد:  ائمه جمعه، فرمانداران و نمایندگان مجلس باید با تعامل و همکاری مناسب در راستای توسعه منطقه خود گام بردارند.

آشناگراز ائمه محترم جمعه خواست که اجازه ندهند برخی، فرماندهی جنگ اقتصادی را تخریب کنند.

انتهای پیام

captcha