البرزی‌ها ماهانه یک میلیارد تومان صدقه می‌دهند
کد خبر: 3798284
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

البرزی‌ها ماهانه یک میلیارد تومان صدقه می‌دهند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: در این استان ماهانه یک میلیارد تومان از طریق صدقات کمیته امداد به نیازمندان کمک می‌شود.

البرزی‌ها ماهانه یک میلیارد تومان صدقه می‌دهند

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز، 25 اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه به فعالیت‌های این نهاد طی یک سال اخیر اشاره و اظهار کرد: افتتاح 17 مرکز نیکوکاری فراگیر، تخصصی و محله‌محور اعم از اصناف، فرهنگیان، فعالان اقتصادی از جمله این اقدامات بود که با آغاز به کار این مراکز جامعه مخاطب بیش از یک میلیون نفری به زنجیره خیر و احسان پیوستند.
وی همچنین به فعال‌سازی سرخوشه‌های خیر و احسان در زمینه‌های درمان، اشتغال، جهزیه، سبد حمایت غذایی، اکرام و ایتام و محسنین، فرهنگی و تحصیلی اشاره کرد و گفت: با این اقدام نیکوکاری در جامعه نهادینه خواهد شد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به تامین مسکن برای مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و گفت: امسال 474 مددجوی تحت حمایت این نهاد خانه دار شدند و به کمک خیران خانه یک هزار مددجوی تحت پوشش تعمیر شد.
وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جدید به کمک خیران و نیکوکاران در البرز یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت و همه ایتام تحت پوشش این نهاد در البرز خانه دار خواهند شد.
محمدی‌فرد بیان کرد: امسال اقدامات اولیه برای بهره برداری یک هزار 980 مددجوی فاقد مسکن از ظرفیت مسکن مهر را انجام داده‌ایم که امیدواریم در سال جدید بتوانیم این تعداد مددجو را از نعمت خانه‌دار شدن بهره‌مند سازیم.
مدیرکل کمیته امداد البرز در ادامه به اجرای طرح اکرام و محسنین در البرز اشاره کرد و افزود: در این استان 26 هزار حامی در قالب این دو طرح ماهانه یک میلیارد و 200 میلیون تومان به حسابت ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌کنند.
وی تصریح کرد: متوسط دریافتی ایتام در قالب این طرح 230 هزار تومان است که در استان البرز به همت نیکوکاران خیران ماهانه 450 هزار تومان به حساب مشمولان این طرح واریز می‌کنند.
این مسئول در پایان گفت: همچنین در این استان ماهانه یک میلیارد تومان از طریق صدقات کمیته امداد به نیازمندان کمک می‌شود.
انتهای پیام

captcha