نیروی انتظامی ویترین نظام جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: 3798328
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

نیروی انتظامی ویترین نظام جمهوری اسلامی ایران است

گروه اجتماعی ـ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی فارس، كاركنان ناجا را پیش‌قراولان و پیشگامان عرصه نظم و امنیت و نیروی انتظامی را ویترین نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا دیلم، رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی فارس امروز، 25 اسفندماه در كارگاه آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار كاركنان كه به همت پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان فارس در مجتمع طلائیه شیراز برگزار شد، بیان كرد: بخش عظیمی از امنیت در جامعه حاصل تلاش و زحمات كاركنان نیروی انتظامی است.
وی ادامه داد: عملكرد ناجا به عنوان ویترین نظام در معرض دید همه اقشار جامعه قرار دارد و كاركنان پلیس نماینده نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه‌ای از قرآن كریم، بیان كرد: هر كس ذره‌ای كار نیك و یا شر انجام دهد، بدون شك خداوند جزای آن را به او خواهد داد.
دیلم بیان كرد: اگر برای كسب رضای خداوند، با مردم خوش‌رفتاری كرده و رفتار مناسب با آن‌ها داشته باشید، خداوند نیز چندین برابر آن به شما اجر و پاداش خواهد داد.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی ناجا فارس اظهار كرد: اگر دشمنان و استكبار جهانی بر علیه كشور ما توطئه می‌كنند، به این دلیل است كه از قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران ترس و واهمه دارند.

یادآور می‌شود، در پایان، به تعدادی از شركت‌كنندگان كه حضور فعال و پویایی در این كارگاه آموزشی داشتند، لوح تقدیر اهدا شد.


انتهای پیام

captcha