ایجاد تمدن نوین اسلامی نیازمند ترویج فرهنگ خودسازی است
کد خبر: 3798334
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

ایجاد تمدن نوین اسلامی نیازمند ترویج فرهنگ خودسازی است

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی فارس با تأكید بر اینكه باید انسان‌ها خودسازی كامل داشته باشند، گفت: اگر در جامعه خودسازی داشته باشیم، در طلیعه گام دوم انقلاب، تمدن نوین اسلامی را خواهیم ساخت.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 25 اسفندماه در مراسم افتتاحیه طرح ترافیكی انتظامی نوروز 98 این استان با بیان اینکه باید با ایجاد امنیت فعالیت‌های مطلوبی را انجام دهیم، گفت: با شرایط سخت بازار و بی ثباتی دنیای امروز امیدواریم مردم چند روزی در کنار خانواده به شادی هدفمند برسند، این شادی محقق نمی‌شود مگر اینکه نخست انسان‌ها خودسازی کامل داشته باشند.
وی اظهار كرد: اگر در جامعه خودسازی داشته باشیم با عزم راسخ به فضل الهی در طلیعه گام دوم انقلاب، تمدن نوین اسلامی را خواهیم ساخت.
گودرزی گفت: استان فارس با توجه به وجود جاذبه‌های فراوان گردشگری و همچنین آثار تاریخی در تعطیلات نوروز، پذیرای تعداد زیادی از مسافران نوروزی از اقصی نقاط كشور خواهد بود.
رئیس پلیس فارس ادامه داد: در این خصوص طرح انتظامی- ترافیكی در استان از امروز آغاز و تا هفدهم فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و در این راستا گشت‌های پلیس در حوزه درون شهری و برون شهری فعال خواهند بود.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در 11 ماهه اول سال جاری، 160 نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل در جاده‌های استان فارس كمتر كشته شده‌اند.
گودرزی در پایان از كلیه سازمان‌های مرتبط با امر ترافیك و امداد و نجات جاده‌ای كه همكاری و تعامل بسیار مناسبی با پلیس داشتند، تقدیر و تشكر كرد و افزود: پلیس به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سؤالات مردم پیرامون وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی است.
انتهای پیام

captcha