اعزام 3 گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم فارس
کد خبر: 3798337
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

اعزام 3 گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم فارس

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز از اعزام 3 گروه جهادی وابسته این ناحیه از سپاه در ایام نوروز به مناطق محروم فارس خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، مجید علیپور، فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 25 اسفندماه گفت: در ایام تعطیلات نوروز گروه‌های جهادی این ناحیه از سپاه به استعداد 150 نفر و در قالب سه گروه جهادی امام جواد(ع)، شهید برونسی و صابتون به مناطق محروم شیراز، جهرم و شهر میمند اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینكه اعزام‌های این گروه‌ها از امروز آغاز شده است، افزود: این گروه‌های جهادی فعالیت‌های مختلفی در زمینه عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و درمان، اشتغالزائی، ورزشی و ... در مناطق محرم انجام خواهند داد.
علیپور اظهار كرد: خدمت‌رسانی به محرومین شیرینی دارد که اگر آن را درک کنیم این توفیق را پیدا خواهیم کرد که در ایامی که عموماً در دید و بازدید و سرگرمی و تعطیلات است، چنین اقداماتی را انجام خواهیم داد ضمن اینكه باید بدانیم كه خدمت‌رسانی هیچگاه‌ فراموش نمی‌شود.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز گفت: تفکر و روحیه بسیجی یعنی همین خدمت‌رسانی بی منت و با افتخار به مردم که عزیزان بسیجی آن را درک و دواطلبانه در مناطق کم برخوردار حاضر و فعالیت می‌كنند.
وی یادآور شد: این گروه‌های جهادی از امروز در مناطق محروم شروع به فعالیت كرده و تا پایان تعطیلات نوروز جهت کمک به رفع محرمیت مردم در این کار خداپسندانه فعالیت خواهند كرد.
علیپور یادآور شد: هزینه‌های برگزاری این اردوهای جهادی که شامل تأمین مصالح، دارو و... است، از محل اعتبارات بسیج سازندگی و کمک‌های خیرین تأمین شده است که در این اردو توسط این سه گروه جهادی هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران احیای تفکر شیعی و ولائی است که این تفکر به ایجاد بسیج عینیت یافته است و عزیزان بسیجی عاشقانه و داوطلبانه در راه خدمت‌رسانی به مردم، دارای شور و نشاط و انگیزه و عمل انقلابی هستند و یقینا عزیزانی که در این عرصه‌ها شرکت می کنند و این روحیه و تفکر را دارند از سرمایه‌های کشور و انقلاب هستند.
فرمانده سپاه بقیةالله(عج) شیراز در پایان اعلام آمادگی كرد كه در صورت همکاری مسئولان و خیران، گروه‌های جهادی سپاه ناحیه بقیةالله(عج) خدمات گسترده‌تری به مردم و خانواده‌های نیازمند در مناطق کم برخوردار ارائه خواهند داد.
انتهای پیام

captcha