رسانه‌ها در راستای کاهش مشکلات جامعه عمل کنند
کد خبر: 3798371
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

رسانه‌ها در راستای کاهش مشکلات جامعه عمل کنند

گروه اجتماعی- استاندار کردستان ضمن تأکید بر نقش مهم رسانه‌ها در مدیریت جامعه، از آنها خواست بیشتر کمک کنند تا مشکلات کشور کمتر شود.

به گزارش ایکنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 25 اسفندماه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، اظهار کرد: همه واقف هستیم که امروز ایران در یک جنگ اقتصادی با آمریکا و متحدانش قرار دارد اما آنچه بیشتر از تحریم ها بازار را تحت تاثیر قرار داده، فضاسازی های رسانه ای و فضای مجازیست که جامعه را به واکنش وادار می کند.
وی افزود: یک تیم رسانه‌ای در خارج از کشور، به مشکلات دامن می‌زند که در این شرایط و در این مقطع حساس لازم است رسانه‌های کشور تلاش کنند تا نگرانی‌ها در جامعه کمتر شود.
استاندار کردستان در ادامه با اشاره شایعات و فضاسازی های رسانه ای درپی مسمومیت عده ای از شهروندان شهرستان قروه، تأکید کرد: در چنین شرایطی، روابط عمومی دستگاه‌ها باید به سرعت اطلاع‌رسانی کنند و نگرانی جامعه را برطرف کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: همه مشکلات را نباید ناشی از ضعف دولت بدانیم، دولت خود ما هستیم که همه تلاش داریم تا مشکلات مرتفع شود و در این شرایط باید رسانه ها بیشتر کمک کنند تا مشکلات کشور کمتر شود.
مرادنیا در پایان با گله مندی از دخالت برخی نمایندگان استان در تصمیم‌گیری‌ها و انتصابات استاندار، یادآور شد: باید با همکاری و همفکری تلاش کنیم تا مشکلات استان را حل کنیم و به جای منافع شخصی توسعه استان را هدف قرار دهیم.
انتهای پیام

captcha