ساختمان کلانتری در شهر شاهدیه احداث می‌شود
کد خبر: 3798377
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

ساختمان کلانتری در شهر شاهدیه احداث می‌شود

گروه اجتماعی- معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد گفت: با توجه به اینکه بیش از ده سال تاسیس پاسگاه کلانتری مورد درخواست اهالی شهر شاهدیه است لذا اخیرا مشکل زمین آن حل شده و در حال پیگیری هستیم.

به گزارش ایکنا از یزد، مهدی حاج حیدری، معاون برنامه‌ریزی فرماندار یزد عصر امروز، ۲۵ اسفندماه در بازدید سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد از شهرداری شاهدیه و حضور در جمع اعضای شورای اسلامی و شهردار این شهر اظهار کرد: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی توسط شهردار و شورای شاهدیه با فرمانداری برقرار شده است.
وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن نوروز درخواست دارم برای اسکان اضطراری مسافران و با توجه به اینکه طی پیش بینی‌ها ازدحام صد درصدی مسافر را خواهیم داشت لذا نسبت به تجهیز مدارس و همچنین ورزشگاه شاهدیه اقدامات لازم صورت گیرد، همچنین در مسیر جاده سنتو نیز برای معرفی شاهدیه اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.
احداث مدرسه خاص اتباع در یزد
محمدعلی جعفری، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد نیز در این نشست اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از ده سال است تاسیس پاسگاه کلانتری مورد درخواست اهالی شهر شاهدیه است لذا اخیرا مشکل زمین آن حل شده و در حال پیگیری هستیم.
جعفری افزود: در رابطه با مشکل سکونت اتباع و اینکه گفته شده بیش از دو هزار و 500 نفر افاغنه در مناطق شاهدیه سکونت دارند تا زمانی که اشتغال و سکونت آنها در این منطقه است، وضع به همین منوال است و جهت تحصیل فرزندان آنها نیز باید تمهیدات لازم صورت گیرد، همچنین یک مدرسه خاص اتباع نیز در حاشیه شهر یزد در حال احداث است.
مشکلات مرکز استان مورد غفلت واقع شده است
محمد جواد آقایی، معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار یزد نیز در این نشست گفت: شهرداری شاهدیه یکی از شهرداری‌های بیش فعال ما است و فعالیت‌ها و پروژه‌هایی که اجرا شده، بسیار زیاد است و متاسفانه مرکز استان دارای مشکلات عدیده‌ای است که تاکنون دیده نشده در حالی که بیش از 60 درصد جمعیت استان در این منطقه سکونت دارند.
وی ادامه داد: هر چند با تنگناهای مالی مواجه هستیم ولی خوشبختانه اعتبارات خوبی جهت سال آینده پیش بینی شده که در حال پیگیری هستیم از اعتبارت ملی شهرداری‌های شاهدیه و حمیدیا که در دو ورودی شهر یزد قرار دارند از این اعتبارات برخوردار شوند تا بخشی از مشکلات آنها پوشش داده شود.

انتهای پیام

captcha