صدور ۹۸۰ شناسنامه مکانیزه برای شهدای استان زنجان
کد خبر: 3798387
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

صدور ۹۸۰ شناسنامه مکانیزه برای شهدای استان زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ثبت احوال استان زنجان از صدور ۹۸۰ شناسنامه مکانیزه برای شهدای استان خبر داد و گفت: این شناسنامه‌ها تحویل خانواده معزز شهدا شده است.

صدور 980 شناسنامه مکانیزه برای شهدای استان زنجانسیدعلی شفیعی، مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با توجه به تحولات و ناامنی‌هایی که مستکبران در برخی کشورهای آسیانه میانه ایجاد می‌کنند اما شاهد این هستیم که ایران امن‌ترین کشور است و این به برکت خون شهدایی به دست آمده که آگاهانه مسیر شهادت و دفاع از کشور را انتخاب و با نثار جان خود موجب ایجاد امنیت و آرامش امروز در جامعه شده‌اند.
وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا نرم افزار صدور شناسنامه مکانیزه برای شهدا در این استان طراحی شد که در حال حاضر همه مراکز ثبت احوال در سراسر کشور از این نرم افزار استفاده می‌کنند.
مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه اسناد مربوط به شهدا باید حفظ شود، تصریح کرد: 980 شناسنامه مکانیزه برای شهدای استان زنجان صادر و به خانواده آن‌ها تحویل داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: طبق آیات قرآن کریم شهدا زنده هستند و نزد پرودگار روزی می‌خورند. باید در راستای حفظ آرمان‌های این بزرگواران، ترویج آن در جامعه و انتقال به نسل‌های بعدی گام برداریم.
انتهای پیام
captcha