آیین ‌«نوروزی با شهیدان» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3798437
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

آیین ‌«نوروزی با شهیدان» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه فرهنگی ــ آیین معنوی نوروزی با شهیدان با حضور مسئولان و دانش‌آموزان و با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و بیعت برای سال آتی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، مراسم نوروزی با شهیدان روز گذشته، 25 اسفندماه‌ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری، رئیس بنیاد شهید شهرستان شهرکرد، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و دانش‌آموزان درمحل سالن ورزشی هلال احمر استان برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلامی، از اساتید حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: آرامشی كه در كشور حاكم است مدیون خون شهدا و ایستادگی آن‌ها ‌مقابل دشمنان است.
فریدون ظفری سرموری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این مراسم گفت: این بنیاد یا مشارکت آموزش و پرورش در پایان هر سال برنامه نوروزی با شهیدان با حضور دانش‌آموزان در محل گلزار مطهر شهدا برگزرا می‌کند که در این مراسم معنوی به‌صورت ویژه با اهداء سبزه به مزار مطهر شهدا با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق و برای سال آتی بیعت می‌کنند.
‌یادآور می‌شود، در پایان با حضور مسئولان در گلزار مطهر شهدای شهرکرد ضمن اهدای گل به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق شد.
انتهای پیام
captcha