طرح خیمه معرفت در بقاع متبرکه هرمزگان اجرا می‌شود
کد خبر: 3798482
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان:

طرح خیمه معرفت در بقاع متبرکه هرمزگان اجرا می‌شود

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از اجرای طرح خیمه معرفت در ۶ بقعه متبرکه هم‌زمان با اجرای طرح آرامش بهاری در سطح بقاع متبرکه استان خبر داد.

حجت‌الاسلام آزادی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری هم‌زمان با کل کشور از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۵ فروردین ۹۸ در۳۱ بقعه متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این طرح با هدف ارتقای سطح دینی ـ معرفتی زائران، پاسخ‌گویی به سؤالات و مسائل شرعی، انس بیشتر نوجوانان و جوانان با مسائل معنوی در سطح بقاع متبرکه این استان اجرا می‌شود.
ایستگاه «قرآن بخوان جایزه بگیر»
معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان با بیان اینکه برپایی خیمه‌های معرفت از برنامه‌های مهم طرح آرامش بهاری است، بیان کرد: استقرار خیمه پاسخگویی به مسائل شرعی، گفتمان‌های دینی و اسلامی، مشاوره خانواده، مشاوره کودکان، نوجوانان و جوانان، ایستگاه «قرآن بخوان جایزه بگیر»، ایستگاه نقاشی و نمایشگاه آرامش بهاری با ارائه محصولات فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌های این طرح است.
برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در بقاع متبرکه
وی با اشاره به برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» در بقاع متبرکه ابراز کرد: این اقدام به‌منظور توسعه و ترویج بیشتر فرهنگ وقف و تلاش برای فراگیر و همگانی شدن این امر در جامعه در قالب طرح آرامش بهاری برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان با اشاره به استقبال خوب و چشمگیر مردم در سال قبل از غرفه‌های متعدد طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه، گفت: امیدواریم با توسعه چنین برنامه‌هایی بتوانیم گامی مؤثر جهت ترویج و ارتقای بیشتر فرهنگ دینی و اسلامی برداریم.
حجت‌الاسلام آزادی خیمه معرفت در صحن امام‌زادگان سید‌سلطان محمد و سید‌علی رودان، سید‌مظفر بندرعباس، سید‌مظفر قشم، تکیه مولا هرمز و نیز سید‌محمد حاجی‌آباد برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha