راه‌اندازی ۱۶ پایگاه جمعیت هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3798538
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

راه‌اندازی ۱۶ پایگاه جمعیت هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح ملی و سلامت مسافران، گفت: این طرح هر ساله از ۲۸ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا می‌شود.

راه‌اندازی 16 پایگاه جمعیت هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد، امان‌الله جهان‌بین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد امروز، 26 اسفندماه اظهار کرد: هر ساله به‌مناسبت استقبال از بهار سازمان جمعیت هلال احمر در راستای کمک و تسهیل در رفت و آمد مسافران نوروزی برنامه‌هایی را در نظر دارد.
وی افزود: برای استقبال از بهار 2 طرح ملی امداد و نجات نوروزی د‌ر این استان اجرا می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: طرح امداد و نجات جاده‌ای از روز گذشته تا 16 فروردین‌ماه سال آینده در مناطق در مناطق حادثه‌خیز این استان در حال اجرا‌ست.
جهان‌بین ادامه داد: در حال حاضر 14 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این استان دایر است که از این تعداد هشت پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی، پنج پایگاه ثابت و یک پایگاه امداد و نجات در منطقه کوهستانی دنا مستقر است.
وی با بیان اینکه امسال یک هزار و 520 امدادگر به‌صورت نفر روز در این طرح مشارکت دارند، افزود: در مجموع 13 آمبولانس، پنج خودرو و یک بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی امسال بکارگیری خواهند شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اجرای طرح ملی و سلامت مسافران اشاره کرد و گفت: این طرح هر ساله از 28 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا می‌‌شود.
جهان‌بین ابراز کرد: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در 16 پایگاه جمعیت هلال احمر در ورودی هر شهر راه‌اندازی می‌شود.
وی تصریح کرد: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تعدادی بروشور، راهنمای نقشه، راه‌اندازی خیمه‌های نماز، گرفتن تست قندخون و ... انجام می‌گیرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروز بیش از 900 نفر از سوی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح ایمنی و سلامت برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی این استان فعالیت خواهند داشت.
انتهای پیام

captcha