هشدار پلیس کهگیلویه و بویراحمد به مخلان چهارشنبه‌سوری
کد خبر: 3798549
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵

هشدار پلیس کهگیلویه و بویراحمد به مخلان چهارشنبه‌سوری

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سلب آسایش مردم و ایجاد مزاحمت خط قرمز پلیس استان در چهارشنبه آخر سال است.

هشدار پلیس کهگیلویه و بویراحمد به مخلان چهارشنبه‌سوری

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، مهدی انصاری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 26 اسفندماه در جمع خبرنگاران در خصوص چهارشنبه آخر سال، اظهار کرد: پلیس مخالف شادی مردم در چهارشنبه آخر سال نیست و در شادی‌های متعارف همراهی نیز می‌کند.
وی افزود: پلیس در چهارشنبه آخر سال اجازه اخلال در امنیت و سلب آسایش و آرامش مردم را به هیچ کسی نمی‌دهد، ضمن اینکه شهرهای استان بلوک‌بندی شدند و برای هر بلوک فرماندهی انتخاب شده و تا زمانی که لازم باشد برای تأمین امنیت مردم حضور خواهند داشت.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با وسایل نقلیه و موتورسیکلت‌هایی که آسایش و امنیت مردم را خدشه‌دار کنند با هماهنگی دستگاه قضایی متوقف و تا آخرسال مهمان پلیس خواهند بود.
انصاری بیان کرد: انتظار داریم خانواده‌ها در چهارشنبه آخر سال با پلیس همکاری کنند و مراقب فرزندانشان باشند تا شاهد حوادث ناگوار در سطح استان نباشیم و شیرینی سال جدید را برای خود و خانواده‌هایشان تلخ نکنند.
وی عنوان کرد: کسبه و مغازه‌های استان از خرید و فروش مواد محترقه خودداری کنند و بازرسی‌هایی را نیز از بازار شهرهای استان خواهیم داشت و در صورت مشاهده و گزارش متخلفان دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.
انتهای پیام

captcha