برخورد پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال
کد خبر: 3798558
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

برخورد پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از برخورد جدی و قاطع پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌اللهی، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز، 26 اسفندماه در نشست خبری ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به اقدامات پیشگیرانه حوادث چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: سنت چهارشنبه‌سوری مورد احترام ما است و پلیس این پیشگیری‌ها را در مسیر نظم‌بخشی و جلوگیری از انحرافات انجام می‌دهد.
وی گفت: کارهای بسیاری به‌منظور جلوگیری از ورود و توزیع مواد محترقه انجام شده و در حوزه آموزشی آنچه برای جوانان لازم است بازگو کرده‌ایم.
امان‌اللهی تصریح کرد: در راستای یاد شده و به خواست خود مردم با تجمع‌های اختلال برانگیز و رفتارهای هنجارشکنانه که موجب ایجاد خسارت به مردم و دولت باشد برخورد جدی و قاطع می‌شود.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به مأموریت‌های سنگین نیروی انتظامی در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته تمام نیرو و توان خود را در جاده‌ها، پارک‌ها، شهرها و تفرجگاه‌ها به‌منظور رفاه حال شهروندان و آرامش مردم به کار می‌‌گیریم.
سردار امان‌اللهی تصریح کرد: در طول ایام نوروز 387 گشت انتظامی خودرویی، پیاده و ... در استان فعال و در خدمت مردم خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جاده‌ها 88 گشت آشکار و 25 گشت نامحسوس برای نظارت و کنترل رانندگان فعال است.
وی افزود: در بحث ترافیک شناسایی افراد و خودروهایی که اقدام به اخلال می‌کنند در دستور کار است و این خودروها تا پایان تعطیلات به پارکینگ منتقل می‌شوند.
انتهای پیام

captcha