ساعت کاری شعب افق کوروش در ایام نوروز اعلام شد
کد خبر: 3798587
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
بیش از 1300 شعبه افق کوروش آماده خدمت رسانی در ایام نوروز

ساعت کاری شعب افق کوروش در ایام نوروز اعلام شد

بیش از یک هزار و سیصد شعبه فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش در ایام نوروز پذیرای مشتریان عزیز هستند.

فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش

به گزارش ایکنا، روابط عمومی افق کوروش اعلام کرد: ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و شادکامی برای هموطنان و مشتریان عزیز، به اطلاع می رساند؛ شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در روزهای 1، 2 و 13 فروردین ماه تعطیل است.

تمامی شعب فروشگاه همواره تخفیف افق کوروش در بازه زمانی 3 الی 16 فروردین ماه 1398 از ساعت 9 صبح لغایت 21 آماده خدمت رسانی به مشتریان و مسافران نوروزی هستند.

فعالیت اکالا در ایام عید

شهروندان گرامی در شهر تهران نیز به راحتی و در حداقل زمان ممکن می توانند با سفارش گذاری اینترنتی در اپلیکیشن و یا وب سایت اُکالا کلیه اقلام مورد نیاز خود را در تعطیلات نوروز به جز روزهای "یکم، دوم و سیزدهم فروردین ماه" درب منزل تحویل گیرند.

فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) در روزهای یکم، دوم و سیزدهم فروردین امکان ارسال کالا ندارد اما ثبت سفارش انجام می شود؛ در روز های دیگر نیز ارسال 2 ساعته اقلام از فروشگاه اینترنتی افق کوروش فعال است.

شایان ذکر است؛ مشتریان عزیز اکالا در تمام روزها می توانند ثبت سفارش خود را انجام دهند و اقلام مورد نیاز آنها در اسرع وقت و در روزهای کاری اعلام شده تحویل داده می شود.

گفتنی است؛ هزینه حمل مطابق معمول برای سفارش های بالای 75 هزار تومان رایگان است.

captcha