جنگ امروز آرمان‌های امام و انقلاب را نشانه گرفته است
کد خبر: 3798600
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

جنگ امروز آرمان‌های امام و انقلاب را نشانه گرفته است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: جنگ امروز در عرصه اعتقادی است به طوری که آرمان‌های امام راحل مورد هجوم قرار گرفته است و کلیدواژه‌هایی که امام(ره) به‌عنوان ماهیت انقلاب اسلامی مطرح کردند امروز در حال فراموشی است.

جنگ امروز آرمان‌های امام و انقلاب را نشانه گرفته استبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان، امروز، 26 اسفند‌ماه در دیدار سپاهیان با امام جمعه همدان، اظهار کرد: به فرموده پیامبر اکرم(ص) شما در جهاد اکبر خوش درخشیده‌اید و هشت سال جنگ را به خوبی مدیریت کرده‌اید.
وی افزود: جنگ امروز در عرصه اعتقادی است به طوری که آرمان‌های امام راحل مورد هجوم قرار گرفته است و کلیدواژه‌هایی که امام راحل به‌عنوان ماهیت انقلاب اسلامی مطرح کردند امروز در حال فراموشی است و در بیشتر مواقع نیز بیان می‌شود اما بدان عمل نمی‌شود.
امام جمعه همدان تصریح کرد: ماهیت انقلاب اسلامی براساس قرآن و نهج‌البلاغه بوده و حرکت دینی، انقلابی و توجه به مردم به عنوان سه عنصر اساسی کشور در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه تقاضا دارم با تمام توان برای تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب تلاش و همکاری کنید، تصریح کرد: این جایگاه منصوب به ولایت فقیه است و من به‌عنوان یک شخص باید این جایگاه را تقویت کنم چراکه تقویت جایگاه ولی فقیه، تقویت اسلام، نظام اسلامی و آرمان‌های شهادت است.
وی خطاب به پاسداران بیان کرد: شما پاسداران مدافع حرم بوده‌اید و اینجا باید مدافع حریم اهل بیت باشید که این تلاش بیشتری می‌خواهد.
نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: هزاران جنگ ‌علیه ما وجود دارد، در جنگ رو‌دررو معبرها و نقشه‌ها مشخص بود اما اکنون عرصه‌های جنگ متفاوت شده است.
وی با اشاره به اینکه با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری به جوان‌گرایی، از همه ایده‌ها، راهکارها و طرح‌های جوانان استقبال می‌کنم، بیان کرد: یکی از وظایف شرعی شما نصیحت‌گری است پس ما را نصیحت کنید تا جبهه انقلاب اسلامی تقویت شود.
انتهای پیام

 

captcha