همراهی ‌سپاه و بسیج با امام جمعه همدان/ ‌برای پیشبرد گام دوم انقلاب آماده‌ایم
کد خبر: 3798605
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

همراهی ‌سپاه و بسیج با امام جمعه همدان/ ‌برای پیشبرد گام دوم انقلاب آماده‌ایم

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: همدان از استان‌های پیشرو انقلابی و مفتخر به وجود چهره‌های جهاد و شهادت زیادی است که انتظار می‌رود با تمام توان در خدمت امام جمعه جوان شهر باشند.

برداشتن قدمی استوارتر در تحقق گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از همدان، ‌مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، امروز، 26 اسفندماه در دیدار سپاهیان با امام جمعه همدان، با اشاره به ائمه جمعه سابق شهر همدان، اظهار کرد: شهید آیت‌الله مدنی، مجتهد بزرگ آیت‌الله نوری‌همدانی، آیت‌الله موسوی‌همدانی، آیت‌الله محمدی از جمله ائمه جمعه استان همدان بودند و اکنون پرچم سکان کشتی هدایت به دست حجت‌الاسلام شعبانی افتاده و خدا را شکر می‌کنیم که ما به عنوان سربازان ولایت در خدمت ایشان هستیم.
وی با اشاره به تعاریف مقام معظم رهبری از مردم استان همدان، عنوان کرد: فرمایشات رهبری مسئولیت مردم ما را سنگین‌تر می‌کند و توجه ایشان به مردم همدان ستودنی است.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: مقام معظم رهبری قبل از انقلاب استان همدان را دارالمؤمنین و در دوران دفاع مقدس دارالجهاد خطاب می‌کنند و معتقد هستند شهدای همدانی جزء برجسته‌ترین‌ها در جبهه و جنگ بوده‌اند.
وی تصریح کرد: همدان از استان‌های پیشرو انقلابی و مفتخر به وجود چهره‌های جهاد و شهادت زیادی است که انتظار می رود با تمام توان در خدمت امام جمعه جوان شهر باشند.
مجیدی ادامه داد: مجموعه سپاه، بسیج و گروه ۴۳ امام علی(ع) آمادگی کامل را دارد همانگونه که در خدمت نمایندگان ولی فقیه در دوره های قبل بودند، در خدمت آیت‌الله شعبانی نیز باشند.
وی تأکید کرد: آمادگی آن را داریم که در سایه ایشان خط انقلابی و رهبری را همچون گذشته مستحکم‌تر کنیم و قدمی برای گام دوم انقلاب با حضور آیت‌الله شعبانی برداریم.
انتهای پیام

captcha