جوان بودن امام جمعه از ظرفیت‌های جدید همدان است
کد خبر: 3798611
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

جوان بودن امام جمعه از ظرفیت‌های جدید همدان است

گروه اجتماعی ــ مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) گفت: جوان بودن امام جمعه از ظرفیت‌های جدید همدان است که به‌عنوان حجت شرعی در استان محوریت فعالیت‌ها قرار خواهد گرفت.

جوان بودن امام جمعه از ظرفیت‌های جدید همدان استبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام حسین علی‌ای، مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع)، امروز، 26 اسفندماه در دیدار سپاهیان با امام جمعه همدان، با اشاره به میلاد باسعادت امام جواد(ع) اظهار کرد: پرخیرترین مولود اسلام میلاد امام جواد(ع) بوده است.
وی با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام شعبانی بیان کرد: امامت جمعه و منصب نمایندگی ولایت فقیه انتخاب نیست، بلکه انتصاب است و از ارکان حاکمیت اسلامی است.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) درباره ویژگی‌های استان همدان، گفت: همدان استان کم‌نظیری است که مردم ولایتمدار و رزمندگان خوبی دارد و ظرفیت‌های بالایی در این استان دیده می‌شود.
وی بااشاره به روحیه انقلابی مردم همدان‌ بیان کرد: اکثریت رأی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری، به طرف نیروهای انقلاب بوده است.
مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) گفت: جوان بودن امام جمعه از ظرفیت‌های جدید استان است که به عنوان حجت شرعی در استان محوریت فعالیت‌ها قرار خواهد گرفت و مجموعه بسیج و سپاه استان در کنار نماینده ولی فقیه قرار خواهیم گرفت.
وی تصریح کرد: بنا به تذکر رهبری مبنی بر فتنه‌های احتمالی در سال 98 مطالبه‌گری خاصی صورت نگرفت ولی سال آینده با یک همدلی از نیروهای انقلابی قدم‌های خوبی برخواهیم داشت و انتخابات خوبی برای مجلس و انقلابی برای پیشبرد گام دوم انقلاب برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام

captcha