حسينيه‌های يزد؛ آماده اسكان اضطراری مسافران نوروزی
کد خبر: 3798623
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

حسينيه‌های يزد؛ آماده اسكان اضطراری مسافران نوروزی

گروه اجتماعی- مسئول دبيرخانه بين‌المللی «يزد، حسينيه ايران» از فراهم آوردن امكان اسكان اضطراری مسافران نوروزی در حسينيه‌های يزد خبر داد.

سيدحسن حسينی، مسئول دبيرخانه بين‌المللی «يزد حسينيه ايران» در گفت‌وگو با ایکنا یزد از آمادگی برخی از حسينيه‌های شهر يزد به منظور اسكان اضطراری مسافران نوروزی خبر داد.
وی بيان كرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با هيئت امنا و مسئولان حسينيه‌ها، چنانچه شرايط جوی نامساعد شود يا مراكز اقامتی گنجايش كافی برای پذيرايی از مسافران نوروزی را نداشته باشند، امكان اسكان اضطراری مسافران در برخی از حسينيه‌ها وجود دارد.
حسينی از جمله حسينيه‌های در نظر گرفته شده برای اين امر را حسينيه جنت آباد، حسينيه ابوالفضل(ع)، حسينيه حضرت سجاد(ع) هيئت علقمه امامشهر، حسينيه سلسبيل و حسينيه خلف باغ برشمرد.
وی يادآور شد: در استان يزد بالغ بر هزار حسينيه وجود دارد كه با برنامه ريزی مناسب می‌توان از ظرفيت اين حسينيه‌ها به نحو مطلوب‌تری در تمام ايام سال استفاده كرد.
مسئول دبيرخانه بين‌المللی يزد حسينيه ايران ادامه داد: معرفی جاذبه‌های گردشگری مذهبی يزد به مسافران، ارائه ماكت‌های چوبی از نخل و بادگير در قالب بسته‌های فرهنگی و برپايی ايستگاه صلواتی چای و شربت در اماكن گردشگری به ويژه حسينيه اميرچخماق از ديگر برنامه‌های نوروز 98 است.

انتهای پیام

captcha