آمریکا ریشه همه ستم‌ها در جهان است
کد خبر: 3798656
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
شیخ نعیم قاسم:

آمریکا ریشه همه ستم‌ها در جهان است

گروه بین‌الملل ــ شیخ نعیم قاسم امروز، یکشنبه، تأکید کرد: آمریکا در رأس همه ستم‌ها در جهان قرار دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العهد؛ شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، امروز، در سخنرانی خود در حسینه منطقه «قبریخا» در جنوب لبنان اظهار کرد: امروز با آمریکا بدون استثناء در همه ابعاد درگیر هستیم.

وی افزود: آمریکا در رأس همه ستم‌های جهان و پشت همه انحراف‌ها، فسادها، جرم‌ها و جنایت‌ها، ویرانی‌ها و نقض حقوق بشر قرار دارد زیرا به دنبال سیطره بر همه عالم است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: آمریکا تنها به فکر منافع خودش است و به عقاید، دیدگاه‌ها و تفکرات افراد احترام نمی‌گذارد، به همین دلیل است که وقتی سخنان رؤسای جمهور این کشور را می‌شنویم، می‌بینیم که دائماً می‌گویند این موضع فلان دولت و به نفع پرداخت‌کنندگان مالیات است؛ یعنی هیروشیما و بمب‌های هسته‌ای که صدها هزار نفر را قتل عام می‌کند و ویرانی در یمن، عراق، فلسطین، سوریه، افعانستان و همه کشورهای جهان و حتی حوادث ونزوئلا و کشورهای دیگر، همه برای رعایت منافع ملت آمریکا است.

شیخ عیسی قاسم تأکید کرد: درگیری و مخالفت ما با آمریکا در همه ابعاد است و فقط از لحاظ نظامی نیست، بلکه این درگیری از لحاظ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هم هست و در بعضی موارد ممکن است این درگیری، به صورت‌های مختلف مستقیم یا غیر مستقیم، نظامی هم باشد.

وی همچنین به حادثه اخیر مسجد نیوزیلند اشاره کرد و گفت: حادثه مسجد نیوزیلند نیز نسخه‌ای از ترامپ و افکار اوست و حتی قاتل نیز ترامپ را راهنما و معلم خود معرفی کرده است. جنایات صهیونیست‌ها هم نسخه دیگری از کارها و تفکرات ترامپ است و در نتیجه امروز، ترامپ نمونه‌ای از نمونه‌های ظلم و ستم نسبت به مردم است.

انتهای پیام

captcha