ارسال ۶ هزار دعوت‌نامه برای مسئولان کشور
کد خبر: 3798721
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن انجام شد؛

ارسال ۶ هزار دعوت‌نامه برای مسئولان کشور

گروه مسابقات ــ در نشست هماهنگی مسئولان کمیته‌ها، کارگروه‌ها و عوامل اجرایی سی‌و‌ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، که روز گذشته برگزار شد، از ارسال دعوت‌نامه برای شش هزار نفر از مسئولان کشور برای حضور در سالن مسابقات خبر داده شد.

ارسال ۶ هزار دعوت نامه برای مسئولان کشور برای حضور در سالن مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از واحد رسانه‌ای مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در نشست هماهنگی مسئولان کمیته‌ها، کارگروه‌ها و عوامل اجرایی این دوره از مسابقات که در مصلای تهران برگزار شد، گفت: پذیرش مناسب و تکریم مطلوب اقشار مختلف مردم در مصلای تهران همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن یکی از ضرورت‌هایی است که باید همه دست‌اندرکاران به آن توجه لازم کنند؛ چراکه همه ما جزء خادمان قرآن هستیم و باید با مردم و میهمانان قرآنی با منش قرآنی رفتار کنیم و این میدان را عرصه عمل و خودآموزی بدانیم.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نظم و انضباط را لازمه برگزاری مطلوب مسابقات دانست و افزود: به‌ منظور بهره‌مندی همه‌ کسانی که دعوت ستاد مسابقات را لبیک می‌گویند و در مصلای تهران حاضر می‌شوند از برنامه‌های قرآنی، باید امکانات لازم صوتی و تصویری را تدارک دید تا اگر فضای اصلی محل مسابقات از جمعیت پر شد در سالن‌های جنبی جمعیت حاضر بتوانند از برنامه تلاوت‌ها و قرائت‌ها بهره‌مند شوند.
وی در ادامه با تشریح وظایف هر یک از کمیته‌ها و ضرورت همکاری و هماهنگی میان آنها، تصریح کرد: نظم و استقرار میهمانان و مدعوین و مردم در داخل سالن مسابقات و شبستان مصلی برعهده کمیته دعوت و تکریم است و همه باید تلاش کنیم تا مردم عزیز حاضر در مصلی راضی و خوشحال بروند.
بر اساس این گزارش در بخش دیگری از این نشست میکائیل باقری، معاون کمیته دعوت و تکریم سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، با بیان اینکه تا کنون بیش از شش هزار دعوت‌نامه برای مسئولان، مدیران، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و جماعات، جامعه قرآنی و فرهنگی کشور و ... ارسال ‌شده است از راه‌اندازی غرفه عکس یادگار ماندگار در مصلی به ‌منظور تهیه عکس یادگاری از مدعوین خبر داد.
وی تأکید کرد: حضور دانش‌آموزان در این دوره از مسابقات و برنامه‌های قرآنی هدفمند و با اولویت دانش‌آموزان قرآنی و نخبگان و برجستگان و فعالان قرآنی است.
در ادامه این نشست، مسئولان کمیته‌ها و کارگروه‌ها و دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات از بخش‌های مختلف مصلای تهران و محل برگزاری این دوره از مسابقات بازدید و در پایان هماهنگی لازم به ‌منظور ایجاد آمادگی برای استقبال از میهمانان قرآنی بیش از ۸۲ کشور جهان به عمل آمد.

انتهای پیام

captcha