پرچمداران هیئت‌های مذهبی مراقب تحریف اعتقادات جوانان باشند
کد خبر: 3798748
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع):

پرچمداران هیئت‌های مذهبی مراقب تحریف اعتقادات جوانان باشند

کانون خبرنگاران نبأ ــ سردار محمدجواد سبحانی‌فر، با تأکید بر نقش تربیتی هیئت‌های مذهبی در تربیت نسل انقلابی، اظهار کرد: پرچمدارن هیئت‌های مذهبی هوشیارانه باید مراقب دسیسه‌های صهیونیسم بین‌الملل در تحریف دین و اعتقادات جوانان و انحراف مسیر هیئت‌ها از اصول به حاشیه‌ها باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به همت هیئت متحده نغمه‌سرایان حریم ولایت و با همکاری پایگاه بسیج آستان مقدس پنج شهید گمنام بوستان بهمن، دومین یادواره پیرغلامان و مادحین آرمیده در جوار رحمت حق، ۲۶ اسفندماه مقارن با میلاد ابن الرضا(ع) حضرت امام جواد(ع) در حرم شهدای گمنام این بوستان برگزار ‌شد.
در این مراسم که با بیست و ششمین اجتماع بزرگ قاریان، وعاظ، مادحین، شعرا و پرچمداران هیئت‌های مذهبی تهران و شهرستان‌ها همراه بود، پس از تلاوت قرآن کریم و قرائت زیارت عاشورا، مداحان حاضر به مدح و ثنای حضرت امام جواد(ع)، باب‌الحوائج ابن الحسین(ع)، طفل شش ماهه دشت کربلا حضرت علی‌اصغر(ع) پرداختند و بر پیروی از بیانات اخیر رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مداحان و عزم راسخ جوامع مداحی و هیئت‌های مذهبی به ایفای نقش سازنده و حرکت براساس راهبرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کردند.
سردار محمدجواد سبحانی‌فر، عضو هیئت علمی و مشاور رئیس دانشگاه جامع تربیت پاسداری امام حسین(ع) در این مراسم با بیان واقعیت‌های روز جامعه و نقش بی‌بدلیل نظام جمهوری اسلامی ایران در معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای، به عمق نفوذ انقلاب اسلامی در دل مردم مسلمان منطقه و گرایش مردم کشورهای قاره اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: نقش رهبری حضرت امام خمینی(ره)، هدایت‌های دلسوزانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) و هوشیاری عامه مردم در خنثی‌سازی دسیسه‌ها و فعل و انفعالات استکبار جهانی علیه مردم ایران بی‌بدیل است.
وی با اشاره به مجاهدات‌های رزمندگان اسلام در دوره دفاع مقدس، بیان کرد: نتیجه استمرار راه شهیدان در طول زمان توسط مردم، رویش‌هایی همچون شهید حججی‌ها است.
عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با تأکید بر نقش تربیتی هیئت‌های مذهبی در تربیت نسل انقلابی، اظهار کرد: مسئولان هیئت‌ها، به‌ویژه مداحان و وعاظ  سهم بسزایی در آگاهی‌بخشی و عمیق کردن اعتقادات جامعه اسلامی دارند. پرچمدارن هیئت‌های مذهبی هوشیارانه باید مراقب دسیسه‌های صهیونیسم بین‌الملل در تحریف دین و اعتقادات جوانان و انحراف مسیر هیئت‌ها از اصول به حاشیه‌ها باشند.
مشاور رئیس دانشگاه جامع تربیت پاسداری امام حسین(ع) با قرائت وصیت‌نامه یکی از شهدا به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و رسالت تمامی عناصر مربوط به برگزاری هیئت‌های مذهبی را بسیار سنگین و سازنده برای حرکت جامعه در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب دانست.
جمع‌خوانی سوره مبارکه فجر توسط گروه جمع‌خوانی دارالقرآن شهیدمرتضی کارگرسامانی، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
مجید وفامهر
انتهای پیام
captcha