سرویس‌دهی ویژه برای زیارت اهل قبور در ایام عید در مشهد
کد خبر: 3798807
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

سرویس‌دهی ویژه برای زیارت اهل قبور در ایام عید در مشهد

گروه اجتماعی ــ سخنگوی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد گفت: از یک تا چهار فروردین ماه سرویس‌دهی ویژه به شهروندان از ۶ نقطه شهر برای زیارت اهل قبور به مقصد آرامستان بهشت رضا(ع) انجام خواهد شد.

سرویس‌دهی ویژه برای زیارت اهل قبور در ایام عید در مشهدعباس اتحادی، سخنگوی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در گفت‌و‌گو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص طرح استقبال از بهار اظهار کرد: یک دوره آموزشی برای اتوبوس‌رانان برگزار شد که در آن 5500 اتوبوس‌ران و مینی‌بوس‌ران بخش دولتی و خصوصی شرکت کردند. این دوره آموزشی از 13 بهمن ماه شروع شده و به مدت 40 روز کاری تا 27 اسفند ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: این کلاس‌‍ ها با محوریت سلامت، بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی و تکریم زائران و مسافرین برگزار شده است.

سخنگوی سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد در خصوص رسیدگی به وضعیت ظاهری و فنی ناوگان‌ها عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت ظاهری و فنی ناوگان‌ها در حال انجام است. از طرفی شستشو، جرم‌گیری و نظافت ناوگان در دستور کار امسال قرار دارد.

وی در خصوص سرویس‌دهی برای زیارت اهل قبور بیان کرد: از یک تا چهار فروردین ماه سرویس‌دهی ویژه به شهروندان از 6 نقطه شهر برای زیارت اهل قبور به مقصد آرامستان بهشت رضا (ع) انجام خواهد شد.

اتحادی در خصوص سرویس‌دهی تحویل سال خاطرنشان کرد : با توجه به زمان تحویل سال، از روز چهارشنبه سرویس‌دهی خطوط منتهی به حرم مطهر تا زمان تحویل سال به صورت یکسره انجام خواهد گرفت. بعد از تحویل سال نیز سرویس‌دهی ویژه به شهروندان از پایانه‌های موقت اطراف حرم که ایجاد خواهیم کرد، داده خواهد شد.

وی افزود: در روز اول فرودین ماه و مراسم دیدار با مقام معظم رهبری سرویس‌دهی رفت و برگشت به شهروندان خواهیم داد. علاوه بر آن سرویس‌دهی ویژه برای روز 13 فروردین از مناطق ییلاقی و تفرج‌گاهی نیز در نظر گرفته شده است.

اتحادی تاکیدکرد: زائرینی که در بوستان غدیر مستقر هستند، سرویس‌دهی ویژه برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این سرویس‌دهی رفت و برگشت از بوستان غدیر تا پایانه امام‌رضا(ع) است که زائران می‌توانند از آن‌جا با خط یک اتوبوس‌های تندرو به حرم مشرف شوند.

وی در خصوص تقویت خطوط اتوبوس‌رانی در نمازهای یومیه یادآور شد: تقویت خطوط اتوبوس‌رانی در نمازهای یومیه در دستور کار ما قرار دارد.

اتحادی با بیان اینکه«شستشو و نظافت پایانه‌های اتوبوس‌رانی نیز دستور کار است» ادامه داد: نیروهای صف ، ستاد و امداد در ایام نوروز آماده‌باش هستند تا بتوانند در اسرع وقت خدمات‌رسانی مطلوبی را به شهروندان انجام دهند.

انتهای پیام

captcha